Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (12)
Patrick Vesel:
Kakovost trženjskih odnosov na področju trgovine na drobno
Borut Milfelner:
Model vpliva trženjskih virov na tržno in finančno uspešnost organizacije
Milena Fornazarič:
Stališča do spletnega oglaševanja in vpliv na vedenje mladih
Jasmina Dlačić:
Customer orientation and loyalty in mobile telecommunications
Sintija Verstovšek:
Analiza ravnanja odnosov z odjemalci - CRM (customer relationship management) kot oblika modernega trženja, konceptualni model ključnih dejavnikov uspeha CRM in empirična preverba
Maja Arslanagić-Kalajdžić:
Dyadic perspective on marketing accountability and customer perceived value in business relationships
Jana Suklan:
Modeliranje sinergij komunikacijskih poti integriranega trženjsko-komunikacijskega pristopa
Maja Hosta:
Environmentally and socially responsible marketing strategies from managerial and consumer's side
Mila Zečević:
Consumer confusion and attitude strength in the perception of online nutrition information
Petar Gidaković:
Marketing assets' development and their management during a brand crisis
Matej Kovač:
Impact of social media engagement and email communication exposure on the online subscription services customer
Zhonghui Ding:
International comparisons and intra-national heterogeneity of young-adult consumer characteristics in China
Magistrska dela (188)
Irena Čebulj:
Vpliv trenj pri uravnoteževanju kratkoročnih in dolgoročnih trženjskih strategij na trženjsko komuniciranje podjetij
Barbara Čater:
Trženjski odnosi v poslovanju podjetij na trgih nekdanje Jugoslavije
Gregor Starc:
Strategija trženja slovenske dediščine na primeru blagovne znamke Arhaica
Tomaž Rožen:
Konceptualni model in empirična preverba integriranega tržnega komuniciranja za storitvena podjetja
Tomaž Tomšič:
Razvoj tržne strukture telekomunikacijske panoge
Marjeta Zupet:
Osebna prodaja kot oblika tržnega komuniciranja v farmacevtskem podjetju
Ivan Papič:
Segmentacija e-nakupovalcev v Sloveniji
Mateja Tomin Vučkovič:
Ugotavljanje zadovoljstva gostov s storitvami turistične agencije
Martina Konič:
Tržna naravnanost in uspešnost malih podjetij v Sloveniji
Darja Klemenčič:
Veriga dobička na primeru bančnih storitev
Maja Toroš:
Degustacije in predstavitve izdelkov na prodajnih mestih kot metoda pospeševanja prodaje
Nada Mihelec:
Vloga neposrednega trženja v trženjskem spletu
Anita Sjekloća:
Imidž i ugled Crne Gore kao turističke destinacije
Mateja Bodlaj:
Internet kot trženjsko orodje za razvoj blagovne znamke
Lidia Pavlin:
Vpliv integriranega trženjskega komuniciranja na imidž Emporium
Katja Velepec Torkar:
Pomen zaupanja v trženjskih odnosih med naročniki in raziskovalci ter uporaba rezultatov trženjskih raziskav v slovenskih podjetjih
Petra Gabrovšek:
Oblikovanje integriranega trženjskokomunikacijskega programa vodilne blagovne znamke podjetja Unichem d.o.o.
Patrick Vesel:
Identifikacija potreb po usposabljanju zaposlenih v Sloveniji z vidika ponudnika programov usposabljanj
Marjeta Kljajič:
Vpliv trženjskega komuniciranja na povpraševanje po (žganih) alkoholnih pijačah
Matija Hiti:
Sistem za posredovanje spletnih oglasov na lokalnem trgu
Erik Renko:
Uporabnost spletnega anketiranja v trženjskem raziskovanju
Jasmina Dlačić:
Orijentacija prema potrošačima u hrvatskim poduzećima
Sandra Ban:
Elektronsko trženjsko komuniciranje s poudarkom na spletnih dnevnikih in RSS (really simple syndication)
Dolores Turković:
Stališča strokovnjakov do neposrednega odzivnega trženja prek televizije
Robert Rolih:
Trženje s pomočjo spletnih iskalnikov
Andrej Prepeluh:
Uspešnost oglaševanja v medijih na prostem
Mirjam Smolej:
Vpliv države na prepoznavnost Slovenije
Barbara Meža:
Upravljanje gospodarskih družb s poudarkom na pomenu komuniciranja z različnimi javnostmi
Andreja Lenart:
Vrednotenje korporacijskih blagovnih znamk na primeru slovenskih podjetij
Valentin Koloini:
Spletno oglaševanje
Nives Jurcan:
Vpliv razpoloženja porabnikov na zaznavanje oglaševanja
Rasto Đukić:
Segmentacija gostujočih mobilnih uporabnikov v omrežju Si.mobil - Vodafona
Petra Zdešar:
Izhodišča strategije trženja za blagovnico Dom
Nastja Slak:
Elektronska pošta kot orodje neposrednega trženja
Ana Lukner:
Evaluating company positioning and customers' perception of Škoda Auto in Slovenian market
Petra Pižmoht:
Barva kot nebesedni element embalaže v okviru trženjskega komuniciranja
Primož Ocvirk:
Trženjskokomunikacijski cilji pri novih izdelkih ali storitvah in njihova realizacija
Rinalda Klemenčič:
Oglaševanje, namenjeno otrokom
Jaka Kravanja:
Sponzorstvo kot strateško orodje za management blagovnih znamk slovenskih podjetij
Natali Bežan:
Zunanje izvajanje neposrednega trženja
Nina Golob:
Odnos starejših ljudi do uporabe interneta pri organizaciji počitnic
Urška Velepec:
Eksperimenti kot metoda preverjanja motivacijskih dejavnikov odziva pri neposredni pošti
Sabina Šuler:
Corporate social responsibility and the effect product recalls on brand loyalty
Kristina Žagar:
Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov
Janja Zorman:
Fiksni oglasni termini na Radiu Slovenija - da ali ne?
Tanja Mavrič:
Vpliv prikazov ženske in moške vloge v oglasih na nakupne odločitve porabnikov
Simona Osterman:
Pritegnitev pozornosti porabnika v oglaševanju na prostem
Matija Lipar:
Vpliv razvoja internetne tehnologije na trženjsko komuniciranje v spletnih skupnostih
Marija Stergar:
Merjenje uspešnosti odnosov z javnostmi v Sloveniji
Arumugam Rajamanickam:
Impact of electronic marketing
Vasja Veber:
Spletna analitika kot podpora spletnemu trženju
Uroš Jenko:
Organizacijsko komuniciranje ter usklajevanje med podobo in identiteto organizacije
Nina Jurica:
Trženjsko komuniciranje nepridobitnih organizacij za pridobivanje donacij iz dohodnine
Marko Savić:
Corporate design strategy and branding
Danijela Negovanović:
Strateška trženjska naravnanost v slovenskih podjetjih
Ludvik Uhan:
Uporaba finančnih meril pri merjenju uspešnosti trženja na medorganizaci[j]skih trgih investicijskih izdelkov
Ana Križmančič:
Položaj in odločevalska moč tržnikov v izbranih slovenskih podjetjih
Katja Kočevar Leskovec:
Pospeševanje prodaje preko interneta na primeru Term Krka
Blanka Tacer:
Trženjski vidik kadrovske funkcije
Ela Željka Žilič:
Analiza prodaje oglasnega prostora na slovenskih televizijskih programih
Olivera Krklješ:
University education branding
Maja Škrinjar:
Analiza zadovoljstva strank v segmentu poslovanje s podjetji v UniCredit Bank
Nastja Ahčin:
Podoba in ugled podjetja Domplan v očeh odjemalcev in drugih deležnikov
Erik Curk:
Konceptualni model ravnanja odnosov z odjemalci
Irena Plevelj:
Informacije za načrtovanje trženja novega zdravila
Miha Plantarič:
Management blagovnih znamk glasbenih izvajalcev
Nina Bandelj:
Oblikovanje programa zvestobe v bančništvu
Tine Lavrič:
Odnosi z javnostmi - med potrjeno kakovostjo in zaznavo porabnikov
Tjaša Klukej:
Primerjava vloge trženja v slovenskih in avstrijskih podjetjih
Bojana Planina Repovž:
Vpliv dramaturgije na uspešnost in učinkovitost dogodka kot orodja trženjskega komuniciranja
Tjaša Gruden:
Merjenje kakovosti trženjskih odnosov med odjemalci in ponudniki na medorganizacijskih trgih
Magdalena Janevikj:
Developing digital marketing with use of Facebook in the case of an e-commerce company
Janja Žbontar Škraba:
Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov
Nataša Marković:
Analiza uporabniške izkušnje z e-novicami s pomočjo metode sledenja očem
Biljana Bartulac:
Generacija Y in izzivi oglaševanja na primeru kampanje za blagovno znamko Diesel
Ivana Jurić:
Čustveno odzivanje porabnikov na televizijsko oglaševanje
Živa Likozar:
Ustno izročilo in prepoznavnost spletne trgovine s pomočjo družbenega omrežja Facebook
Tanja Boškovska:
Elements of marketing strategy for Conrad Electronic Company and its perspectives in the Macedonian market
Eva Hrastelj:
Marketing strategy adaptation to crisis in Slovenian and Spanish companies
Marko Krebelj:
Razlike v nakupnih navadah med segmenti porabnikov po fazah v življenjskem ciklu in generacijah
Jasmina Rezar:
Analiza uspešnosti programa zvestobe
Klara Pilko:
Zavedanje zaposlenih v javnem zdravstvu o pomenu ozaveščanja bolnikov o krepitvi zdravja in preprečevanju bolezni
Petra Vitezič:
Globalni vplivi na trženjsko komuniciranje zdravil brez recepta v Sloveniji
Meta Arh:
Izboljševanje zadovoljstva in zvestobe strank z uvajanjem koncepta verige vrednosti
Darja Grošelj:
Determinants of knowledge sharing in virtual community
Riitta Fagerholm Mošić:
Ecological consumer behaviour in Slovenia
Staša Cilenšek:
An ingredient branding strategy and the further development of a brand
Maruša Flerin:
Uspešnost pasičnega oglaševanja
Marta Begonja:
The influence of public relations on fundraising in a non-profit organization
Milena Raičević:
Comparison of destination image and identity
Tara Urbančič:
Vpliv Instagram vplivnežev na sprejemanje in uporabo mobilnih denarnic z vidika prenosa zaupanja
Iskra Ilieska, Stezimir Trajkovski:
Increasing product awarness through social media marketing for B2B companies
Tine Berginc:
Skupinski nakupi kot oblika pospeševanja prodaje
Nina Luzar:
Vpliv radijskega oglaševanja na proces nakupnega odločanja
Julija Šmid:
Vloga čustev v televizijskem oglaševanju trgovcev z živili in njihov vpliv na zaupanje ter nakupne odločitve potrošnic
Zarja Zrinski:
Vloga oglaševanja ukrepov za preprečevanje širjenja okužbe s SARS-CoV-2 in odziv zaposlenih v izbranem podjetju
Julija Pintar:
Changing consumer commuting habits in Slovenia through urban mobility trends
Maria-Paula Tomac:
Consumption of dietary supplements and trust in information sources with regard to the COVID-19 pandemic
Darja Lamovšek:
Ocena trženjske priložnosti za digitalni gradbeni dnevnik SiteLOG na slovenskem trgu
Shqipe Reçica Sefa:
The impact of market orientation and innovation on SME performance
Alenka Gajšek:
Pomen poznavanja ciljnih skupin pri trženju muzejev
Lina Sodin:
The importance of sustainability in consumer choice in Slovenia and the United Kingdom
Lars Mislej:
Sprejemanje oglaševanja preko pametnih telefonov pri porabnikih
Neja Bizjak:
The use of crowdsourcing in marketing
Nina Dolinšek:
Vedenje porabnikov blagovnih znamk na družbenem omrežju Facebook
Sabina Čepon:
Uspešnost trženjskega komuniciranja mobilnih aplikacij
Frančišek Kunčič:
Odziv porabnikov na slikovno ali besedilno elektronsko pošto glede na fazo v nakupnem procesu
Ana Jankovska:
The impact of guerrilla vs. traditional marketing communication on consumer attitudes
Irena Vrtačnik Dujić:
Identifikacija dejavnikov zadovoljstva uporabnikov športno rekreacijskih dejavnosti v parku Tivoli
Nadja Djuričič:
Dejavniki uspešnega vključevanja znanih osebnosti v oglaševanje nepridobitnih organizacij
Ana Gorenc:
Dejavniki izbire visokošolske institucije za srednješolce
Monika Lapanja:
Pomen ugleda izobraževalne inštitucije
Špela Lalić:
Vpliv kampanje korporativnega komuniciranja na ugled podjetja
Irena Marolt Lavrič:
Dejavniki uspešnosti spletnega oglaševanja malih podjetij
Vanja Žitnik:
Družbeno omrežje LinkedIn kot učinkovito orodje za pridobivanje potencialnih kupcev na medorganizacijskih trgih
Aleksander Potočnik:
Akcijski letak kot orodje za pospeševanje prodaje in oglaševalski medij
Anja Bavčar:
Corporate social responsibility and consumers's willingness to pay
Haris Beširević:
Brand loyalty to smartphones in Slovenia
Patricia Bevc:
Web analytics usage in e-commerce
Danijela Ivanović:
Vpliv modnih spletnih dnevnikov na potrošnike in podjetja
Tjaša Kenda:
Zaznana podoba blagovne znamke Ekonomske fakultete
Nina Rudl:
Soustvarjanje vrednosti blagovne znamke na družbenem omrežju Istagram
Grega Todorović, Anja Trobec:
Measurement of marketing performance and marketing strategy in Slovenian companies
Silvana Žorž, Stella Korošec:
The need for branding in Slovenian startups
Suzana Bavčar Rože, Kristina Furlan:
Analiza maloprodaje podjetja Mlinotest s poudarkom na dejavnikih kupčeve izbire trgovine
Ula Kovačič:
Dejavniki sprejemanja mobilnega trženja med porabniki v dobi pametnih telefonov
Nina Draksler:
Nakupna odločitev potrošnikov pri spletnem nakupovanju dodatkov za mobilne naprave
Taja Oremuž, Mojca Čerpnjak:
Vpliv zaznave družbeno odgovornega podjetja na nakupne odločitve porabnikov
Vanja Čas:
Trajnostno trženje in konkurenčne prednosti na primeru Mlekarne Celeia
Katarina Kern Pirnat:
The process of rebranding as a tool for altering consumer’s brand perception
Neja Rant:
Perceived value of online advertising and its influence on consumer purchase intentions in residential real estate
Lucija Filipič:
Zaznava slovenskih porabnikov blagovne znamke Starbucks pred vstopom na slovenski trg
Maja Jovanovska, Maja Kralj, Nejc Jarm:
Ad personalization and the privacy paradox in data-driven marketing communication strategies
Urša Pratneker:
Dejavniki odločanja potrošnikov pri nakupu zdravil brez recepta v Sloveniji
Dafne Dimitrova, Aleksandra Dimitrieska, Marija Ivanovska:
The impact of branding and brand related marketing activities on a company's performance
Anja Jermančič:
Vpliv zaznave z avtonomnostjo povezane varnostne tehnologije avtomobilske znamke Volvo na nakupno odločanje porabnikov
Bruna Ignac:
The role of online and offline channels in delivering omnichannel customer experience
Domen Gulič:
The impact of electronic word-of-mouth through the consumer decision journey
Sergej Savić:
Vpliv spletnega komuniciranja na trženje nepremičnin
Jana Štokelj:
Dejavniki porabnikove vključenosti v blagovne znamke na družbenih omrežjih
Živa Benčina, Teja Burja:
Impact of innovation on consumer's brand perception
Gregor Debeljak, Maja Mikulin:
Consumers' perceived value of Adidas as a casual sportswear brand
Biljana Bečić:
Perception of the Greek national image and purchase behaviour for oil and olive oil in Montenegro
Maja Urh:
Analiza slovenskega trga z inkontinenčnimi pripomočki
Nastja Šrimpf:
Pričakovanja porabnikov glede okusa pijače z vidika nevroznanosti
Ines Mujakić:
Zaznave trženjskega komuniciranja prek profilov mikro-slavnih osebnosti med mladimi uporabniki instagrama v Sloveniji
Lina Bravničar:
Uspešnost oglaševanja na družbenih omrežjih
Maja Lapajne:
Analiza kredibilnosti spletnih ocen uporabnikov na primeru spletne strani Booking.com
Vesna Vičar Ogrin:
Vrednost življenjske dobe kupčeve zvestobe v specializirani turistični agenciji
Jerneja Ažman:
Vpliv zaznane družbene odgovornosti na porabnikove namere nakupa storitev
Špela Fabjan:
Etična paradigma oglaševanja z vidika strokovnjakov v oglaševalskih agencijah
Marijana Livk:
Gender dimension of brand personality
Tadeja Kovač:
Analiza sprejemljivosti tehnik pospeševanja prodaje za generaciji Y in Z
Petra Korenčič:
Vpliv komuniciranja družbene odgovornosti na notranje deležnike
Tjaša Skubic:
Zgodnji opozorilni sistem za študente in njegova vpeljava v kontekst visokošolskega izobraževanja
Anja Simonič:
Moč glasbe v oglaševanju pri obujanju nostalgije in čustev
Anamarija Livk:
Zaznavanje verodostojnosti vplivnežev na področju prehrane in njihov vpliv na nakupne odločitve uporabnikov Instagrama
Neža Maklin:
The risk of omitting warmth or competence information for brands on social media
Janža Vidoni:
The impact of celebrity endorsement on consumer brand quality perception of sporting goods
Dilara Özbay:
The effects of the general data protection regulation (GDPR) on digital marketing practice in Slovenia
Nastasja Štesl:
Digitalno trženje v športnih organizacijah
Eva Homan:
Vpliv spremembe embalaže na zaznavanje blagovne znamke Teekanne in nakupno odločanje
Dijana Novaković:
Vpliv sledenja vplivnežem na Instagramu na samopodobo žensk
Katja Pezdirc:
Vpliv ponovnega ciljanja na nakupno odločanje slovenskih milenijcev na Facebooku
Lara Humek:
Effect of discount price framing on consumer buying behaviour
Barbara Pikl:
Millennials' attitudes towards Instagram advertisements
Amna Džambić Branković:
Social media marketing activities and source credibility influence on brand awareness and brand loyalty
Neli Lenček:
The phenomenon of programmatic advertising and audience targeting
Hasan Okanović:
Effects of brand identity for employees in Bosnia and Herzegovina
Jelena Mugoša:
The role of social media in communicating sustainability
Katja Lotrič:
Vpliv barv na potrošnikovo izbiro blagovnih znamk na podlagi nezavednega znamčenja
Jan Kolenc:
The connection between sustainability reporting and financial performance in Slovenian companies
Teja Breskvar:
Prepoznavnost blagovne znamke podjetja Vrtnarstvo Breskvar
Hana Kečanović, Matic Žmuc:
Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke in zaznavanje njenega premoženja na družbenem omrežju TikTok
Rok Hribšek:
Segmentacija spletnih kupcev živil
Boris Tone Peršak:
Vpliv trajnostnih iniciativ podjetij na nakupne navade potrošnikov pri nakupovanju oblačil
Urška Lovšin, Teja Vrščaj:
Analiza medgeneracijskih pogledov na zaupanje vplivnežem
Ajda Kuhar, Lucija Žohar:
The parental view of advertising to children through digital media
Ana Mihelič:
Potrebe potrošnikov po edinstvenosti in trženjsko komuniciranje unikatnih produktov
Boštjan Vilhar:
Interakcija med mladimi odraslimi in vladnimi organizacijami preko vladnih družbenih omrežij
Anamarija Ahlin:
Vpliv trajnostnega trženja na vedenje porabnikov in konkurenčno prednost podjetij
Petja Oplotnik:
Consumer-brand relationship in direct-to-consumer business model
Nataša Vene:
Vpliv pospeševanja prodaje na odločitev o nakupu določene blagovne znamke tekaških copat
Špela Gabrijelčič:
The influence of consumer trust and environmental concern on purchase decisions regarding organic food
Andrei Savushkin:
Differences in the need for cognition and emotional reactions in customer perceptions in advertising of theatre production
Kristina Zvonar:
Vloga humorja in hedonistične izkušnje v vplivnostnem trženju na Tiktok-u
Biba Milavec:
Management luksuznih blagovnih znamk v digitalnem okolju
Armina Selimanović:
Parazitno oglaševanje na družbenih omrežjih, namenjeno otrokom
Diplomska dela (110)
Andreja Bertoncelj:
Izvajanje strategije potiska in potega v podjetju Merkur, d.d., Naklo
Lidija Božič:
Oblikovanje strategije tržnega komuniciranja za kulturno prireditev Bruc Milenium
David Zupančič:
Analiza trga v nutricevtski dejavnosti
Mateja Zorn:
Tržno komunikacijski program kulturnega dogodka s poudarkom na komunikcijskih kanalih
Valentin Koloini:
Odnosi z javnostmi in podoba nepridobitne organizacije
Darinka Suhadolnik:
Razvoj metod merjenja gledanosti televizije
Tanja Rudolf:
Standardiziran in lokaliziran pristop h globalnemu oglaševanju
Marta Ivančič:
Analiza nakupno-prodajnega odnosa na primeru uvajanja nove storitve elektronskega bančništva
Tamara Preskar:
Podlaga tržnokomunikacijske strategije regionalnega razvojnega programa Posavja
Niko Kušar:
Oglaševanje prek SMS sporočil
Sanja Kmetec:
Vloga trženja in uporabnost informacijskih tehnologij pri ravnanju odnosov s strankami (CRM)
Aleš Žiberna:
Segmentacija končnih porabnikov z uporabo statističnih metod
Patrick Vesel:
Program zvestobe kupcev na primeru Poslovnega sistema Mercator
Tina Kokalj:
Oblikovanje trženjskega načrta nastopa podjetja Etiketa tiskarna, d.d. na spletu
Nina Žlajpah:
Merjenje uspešnosti oglaševanja z Brand Monitorjem
Andrej Muževič:
Analiza odnosov med ponudniki in povpraševalci na trgu trženjskega raziskovanja v Sloveniji
Janez Jereb:
Uporaba navideznega nakupovanja v trženjskem raziskovanju
Žiga Čebulj:
Korporativno komuniciranje na internetu
Nina Hočevar:
Proračuni za programe tržnega komuniciranja pri naročniku in oglaševalski agenciji
Katja Kočevar Leskovec:
Trženjski splet Hotelov Otočec
Boštjan Hribovšek:
Prirejanje dogodkov kot oblika komunikacije podjetja z okoljem
Helena Močnik:
Trženjski odnosi med medijskim nosilcem in naročnikom na primeru 24ur.com
Klemen Urbančnik:
Oglaševanje na medorganizacijskih trgih na primerih slovenskih proizvodnih podjetij
Janja Lasič:
Otroške revije in internet kot medij za oglase, namenjene otrokom
Monika Lisjak:
Merjenje učinkovitosti akcije pospeševanja prodaje "Brez dvoma"
Damijan Oblak:
Analiza ponudbe in povpraševanja na slovenskem trgu nosilcev zvoka
Valentina Nahtigal:
Slovenija kot blagovna znamka
Martina Bandelj:
Vpliv tržnega komuniciranja na povpraševanje po tobačnih izdelkih
Katarina Dolinar:
Vzpostavljanje kongresnega urada kot nosilca trženjskega komuniciranja kongresne dejavnosti v Sloveniji
Irena Oven:
Odnosi z javnostmi v nepridobitni organizaciji
Zoran Loboda:
Analiza najuspešnejših oglaševalskih akcij telekomunikacijskih podjetij v Sloveniji
Polonca Črnigoj:
Analiza privlačnosti panoge trgovine s strešno kritino in proces nakupnega odločanja o strešni kritini v gospodinjstvih
Lucija Turel:
Odnos do merjenja uspešnosti oglaševanja med večjimi slovenskimi oglaševalci
Barbara Zbačnik:
Primerjalna analiza med teoretičnim vidikom odzivnosti porabnikov na pozive v oglasih in prakso oglaševalsih agencij v Sloveniji
Tjaša Košorok:
Merjenje in napovedovanje tržnega povpraševanja
Julija Založnik:
Preverjanje uspešnosti oglaševanja premoženjskega zavarovanja Superstan
Miha Valentinčič:
Strategije in programi trženja v hotelskih podjetijh
Alja Ulaga:
Uvajanje blagovne znamke vitaminov na slovenski in hrvaški trg
Peter Razinger:
Tržno komunikacijski program za podjetje Avto Partner d.o.o.
Katja Mlakar:
Spolnost v oglaševanju
Saša Ilinčič:
Razvoj blagovne znamke Petrol
Jerneja Fidler:
Stopnja vpletenosti in vplivi na stališča za oglase v zdravstvenih domovih
Blaž Kondža:
Ovrednotenje trženjske strategije in tržnega komuniciranja avtomobila prestižnega razreda
Luka Šteger:
Priprava trženjskega načrta za Webasto BlueCool
Goran Pintarič:
Obseg oglaševanja v televizijskih programih
Manica Gostiša:
Vrednote, motivacija in prodajna uspešnost prodajnega osebja
Živa Sambolec:
Tržno-komunikacijski načrt na primeru Zavoda RS za transplantacijo organov in tkiv
Lucija Lapuh:
Analiza vloge tržnega komuniciranja v proizvodnih in storitvenih podjetjih Posavja in Dolenjske
Jaka Kravanja:
Sponzorstvo kot strategija krepitve blagovne znamke podjetja
Marko Konič:
Informacijsko-komunikacijske tehnologije v trženjskem komuniciranju
Jaka Satler:
Optimiziranje oglaševalskega predračuna na praktičnem primeru
Aleš Njegovan:
Analiza portfelja blagovne znamke Iskratel in predlog nove strategije
Ana Markočič:
Odnos mladih do blagovne znamke MTV in do oglaševanja
Andreja Lampe:
Trženjsko komuniciranje osebnih računov za otroke
Barbara Libanov:
Izzivi medijskega načrtovanja za ciljno skupino mladih
Polonca Simšič:
Stopnje odziva in pridobivanje respondentov v procesu trženjskega raziskovanja
Marija Šmid:
Merjenje uspešnosti oglaševanja na primeru blagovne znamke Cockta
Viktor Vrhunc:
Odzivi uporabnikov na spletno oglaševanje
Gregor Goslar:
Pozicioniranje strešnih in fasadnih panelov Trimo na slovenskem trgu
Aleš Žehelj:
Vpliv kulture na oglaševalske sloge Nove Evrope
Matej Trpin:
Pomen strokovnih sejmov z vidika obiskovalcev
Ivka Sazdova:
Globalni katalog proizvodov kot orodje trženjskega komuniciranja
Martin Bedjanič:
Uspešnost in učinkovitost oglaševanja zaradi zasičenosti okolja z oglasi
Mateja Grobelnik:
Ravnanje odnosov s porabniki na internetu
Vesna Boh:
Trženjski odnosi med medijsko agencijo in naročnikom
Petja Rogelj:
Kultura in oglaševalski slogi v Nemčiji, Franciji, Italiji in Sloveniji
Petra Muth:
Način vzbujanja pozornosti porabnikov na primeru oglaševanja izdelkov za nego kože
Vesna Zečević:
Trženjsko komuniciranje novih izdelkov in storitev na medorganizacijskem trgu
Tina Leskovšek:
Okvirna strategija komuniciranja Slovenije slovenskim turistom
Mojca Brežnik Ažman:
Strateška analiza v okviru trženjskega načrta za družinam prijazen hotel
Maja Hosta:
Znanja in sposobnosti sodobnega tržnika
Igor Karmelić:
Vpliv trženjskega komuniciranja na stališča do blagovnih znamk pri nizki vpletenosti v nakup
Darja Grošelj:
Oblikovanje spletne skupnosti na primeru spletnega mesta Videolectures.net
Denis Bahun:
Podoba blagovne znamke Fiat med študenti ljubljanskih fakultet
Dragica Šmigić:
Trženjsko-komunikacijski splet za slovensko leposlovje na primeru Založbe.com
Rok Gros:
Preverjanje uspešnosti oglaševanja
Urška Ivančič:
Povezanost kreativnosti in uspešnosti v oglaševanju
Jasna Gabrič:
Radijsko spletno oglaševanje v Sloveniji
Suzana Petrovič:
Vpliv TV oglaševanja na prehrambene navade otrok
Tina Cesar:
Pomen družbene odgovornosti in donatorstva za podjetje in nepridobitno organizacijo
Lea Norčič:
Ovrednotenje primerjalnega oglaševanja na strani porabnikov
Anja Bertoncelj:
Komuniciranje in vpliv družbene odgovornosti podjetij na porabnike
Mitja Korelc:
Sprožilci nakupnih odločitev pri neposrednem trženju
Jerko Grom:
Virusno trženjsko komuniciranje
Miha Zupančič:
Trženjsko uspešno oblikovanje spletnih strani
Barbara Mesec:
Stališča uporabnikov do oglaševanja na spletnem portalu Rtvslo.si
Melita Trpin:
Odzivi uporabnikov na oglaševanje v družbenih medijih
Marko Klemenčič:
Vpliv gospodarske krize na trženjski vidik družbene odgovornosti podjetij
Ana Gorenc:
Vloga trženjskega komuniciranja pri soznamčenju blagovnih znamk
Klavdija Pavlovski:
Zviševanje prepoznavnosti blagovne znamke Bikkembergs s pomočjo celovitega trženjskega komuniciranja
Nika Halužan:
Vpliv umeščanja v televizijske serije na umeščanje blagovne znamke
Biljana Malešević:
Odnos bralcev do brezplačnikov na primeru Žurnala
Tomaž Koprivec:
Vpliv skupinskega nakupovanja na spletnih portalih na vedenje porabnikov
Petar Gidaković:
Pomen zaupanja na primeru spletne strani fusioncash.com
Aljaž Lavrenčič:
Odnosi porabnikov do bioprehrane
Anja Grobelnik:
Stališča uporabnikov do spletnega oglaševanja na primeru Double Recall
Anja Birsa:
Napredek v spletnem oglaševanju in oglaševalska platforma DoubleRecall
Jasna Durić:
Gledanost televizije med otroki in mladostniki
Urška Agnič:
Management korporativne blagovne znamke znotraj podjetja
Boštjan Vilhar:
Primerjava dveh trženjsko-komunikacijskih projektov uveljavljene blagovne znamke v družbenih medijih
Maruša Češnovar:
Odnos med trženjem in prodajo v Papirnici Goričane
Naja Filipan:
Odnos mladih do mobilnega oglaševanja in oglaševanja preko mobilnih aplikacij
Carlos Eduardo Nobre De Sousa:
Guerrilla marketing communication for music event Sladko mučenje
Vanja Kuzmić:
Medijsko načrtovanje in zakup za ciljno skupino mladih
Špela Žorž:
Značilnosti uspešnih in učinkovitih trženjsko - komunikacijskih akcij
Aleš Cimprič:
Komuniciranje družbene odgovornosti preko spletnih strani podjetij v Sloveniji
Darja Vipavc:
Merjenje branosti in digitalne tehnologije
Dea Kverh:
Naključno sidranje iz okolja in nakupne namere porabnikov
Tjaša Krobot:
Merjenje uspešnosti sponzorstva v športu
Maruša Grešak:
Vpliv strahu pred smrtjo na trajnostno potrošnjo
Druga dela (14)
Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar:
From car use reduction to ride-sharing
Petar Gidaković, Mateja Kos Koklič, Mila Zečević, Vesna Žabkar:
The influence of brand sustainability on purchase intentions
Mila Zečević, Petar Gidaković, Vesna Žabkar, Mateja Kos Koklič:
Consumer confusion caused by nutrition apps in product healthiness evaluation
Maja Arslanagić-Kalajdžić, Selma Kadić-Maglajlić, Jasmina Dlačić, Vesna Žabkar:
"We go together"
Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar:
The role of moral foundations, anticipated guilt and personal responsibility in predicting anti-consumption for environmental reasons
Petar Gidaković, Vesna Žabkar:
The formation of consumers' warmth and competence impressions of corporate brands
Tomaž Čater, Barbara Čater, Patricia Milić, Vesna Žabkar:
Drivers of corporate environmental and social responsibility practices
Petar Gidaković, Vesna Žabkar:
How industry and occupational stereotypes shape consumers' trust, value and loyalty judgments concerning service brands
Mila Zečević, Dejan Mijatović, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar, Petar Gidaković:
User perspectives of diet-tracking apps
Petar Gidaković, Ilona Szőcs, Adamantios Diamantopoulos, Arnd Florack, Martin Egger, Vesna Žabkar:
The interplay of brand, brand origin and brand user stereotypes in forming value perceptions
Matej Kovač, Vesna Žabkar:
Do social media and e-mail engagement impact reputation and trust-driven behavior?
Vesna Žabkar, Maja Hosta:
Antecedents of environmentally and socially responsible sustainable consumer behavior
Živa Kolbl, Adamantios Diamantopoulos, Maja Arslanagić-Kalajdžić, Vesna Žabkar:
Do brand warmth and brand competence add value to consumers?
Urša Golob, Klement Podnar, Vesna Žabkar:
Sustainability communication