izpis_h1_title_alt

The risk of omitting warmth or competence information for brands on social media : master's thesis
ID Maklin, Neža (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/maklin3984-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, consumer psychology, brands, characteristics, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Maklin]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 48, 42 str.
PID:20.500.12556/RUL-122670 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:39324163 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:842
Število prenosov:72
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Tveganje izpuščanja informacij o toplini ali kompetencah za blagovne znamke na družbenih omrežjih
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, blagovne znamke, karakteristike, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj