izpis_h1_title_alt

Vpliv modnih spletnih dnevnikov na potrošnike in podjetja : magistrsko delo
ID Ivanović, Danijela (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ivanovic2603-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, internet, strategija trženja, vedenje potrošnikov, podjetje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Ivanović]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 61, 45 str.
PID:20.500.12556/RUL-99646 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24081126 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:640
Število prenosov:401
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of fashion blogging on consumers and companies
Ključne besede:marketing, electronic marketing, internet, marketing strategy, consumer behaviour, enterprises, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj