izpis_h1_title_alt

Primerjava dveh trženjsko-komunikacijskih projektov uveljavljene blagovne znamke v družbenih medijih : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Vilhar, Boštjan (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/vilhar810.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, oglaševanje, oglas, blagovne znamke, ustvarjalnost, poslovno komuniciranje, komparacije, primeri, Pivovarna Laško
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Vilhar]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 26, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-106957 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24487910 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.04.2019
Število ogledov:814
Število prenosov:104
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of two marketing communication projects of an established brand in social media
Ključne besede:marketing, marketing strategy, advertising, advertisement, brands, creativity, business communication, comparisons, cases, Pivovarna Laško

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj