izpis_h1_title_alt

Effect of discount price framing on consumer buying behaviour : master's thesis
ID Humek, Lara (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/humek3790-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, price, sales discount, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Humek]
Leto izida:2020
Št. strani:IV, 63, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-122882 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:29704451 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1169
Število prenosov:62
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv oblikovanja diskontnih cen na nakupno vedenje potrošnikov
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, cena, diskont, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj