izpis_h1_title_alt

Vpliv kulture na oglaševalske sloge Nove Evrope : diplomsko delo
ID Žehelj, Aleš (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/zehelj2679.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Republika Češka, Poljska, Romunija, Rusija, trženje, kultura, medkulturno delovanje, vrednote, oglas
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Žehelj]
Leto izida:2007
Št. strani:40 str., 19 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11279 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:17024998 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1071
Število prenosov:331
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, The Czech Republic, Poland, Rumania, Russia, marketing, culture, cross-cultural activities, values, advertisement

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj