izpis_h1_title_alt

The impact of guerrilla vs. traditional marketing communication on consumer attitudes : master's thesis
Jankovska, Ana (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jankovska1652-B.pdf Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, oglaševanje, oglas, tipi, vedenje potrošnikov, raziskave, komparacije, marketing, business communication, advertising, advertisement, types, consumer behaviour, research, comparisons
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2015
Založnik:[A. Jankovska]
Št. strani:II, 56, 14 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22591718 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:432
Število prenosov:182
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Primerjava vpliva gverilskega in tradicionalnega trženjskega komuniciranja na stališča porabnikov

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj