izpis_h1_title_alt

The impact of guerrilla vs. traditional marketing communication on consumer attitudes : master's thesis
ID Jankovska, Ana (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jankovska1652-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, oglaševanje, oglas, tipi, vedenje potrošnikov, raziskave, komparacije, marketing, business communication, advertising, advertisement, types, consumer behaviour, research, comparisons
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Jankovska]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 56, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-80363 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:22591718 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1292
Število prenosov:305
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Primerjava vpliva gverilskega in tradicionalnega trženjskega komuniciranja na stališča porabnikov

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj