izpis_h1_title_alt

Obseg oglaševanja v televizijskih programih : diplomsko delo
ID Pintarič, Goran (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/pintaric1946.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, televizija, oglas, podatki, raziskave, cena, preizkušanje domnev, analiza, mednarodne primerjave
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Pintarič]
Leto izida:2005
Št. strani:39 str., 13 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-8480 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:15949030 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1361
Število prenosov:234
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, television, advertisement, data, research, price, hypotheses testing, analysis, international comparisons

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj