izpis_h1_title_alt

Vpliv spletnega komuniciranja na trženje nepremičnin : magistrsko delo
ID Savić, Sergej (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/savic2856-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:nepremičnine, trženje, elektronsko trženje, poslovno komuniciranje, dodana vrednost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Savić]
Leto izida:2018
Št. strani:II, 50, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-104738 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24426470 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.10.2018
Število ogledov:1952
Število prenosov:167
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of online communications on real estate marketing
Ključne besede:real estate, marketing, electronic marketing, business communication, value added, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj