izpis_h1_title_alt

Vpliv trenj pri uravnoteževanju kratkoročnih in dolgoročnih trženjskih strategij na trženjsko komuniciranje podjetij : magistrsko delo
ID Čebulj, Irena (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cebulj4485-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, strategija trženja, cilj, pozicioniranje proizvoda, ustvarjalnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Čebulj]
Leto izida:2021
Št. strani:IV, 62, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-134566 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:91955203 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.01.2022
Število ogledov:649
Število prenosov:29
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of friction in balancing short-term and long-term marketing strategies on companies' marketing communication
Ključne besede:marketing, business cvommunication, marketing strategy, goal, positioning, creativity, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj