izpis_h1_title_alt

Razlike v nakupnih navadah med segmenti porabnikov po fazah v življenjskem ciklu in generacijah : magistrsko delo
ID Krebelj, Marko (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/krebelj4558.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, starost, mladina, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Krebelj]
Leto izida:2013
Št. strani:II, 76, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-28630 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21980134 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1393
Število prenosov:272
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, age, youth, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj