izpis_h1_title_alt

Odnos mladih do blagovne znamke MTV in do oglaševanja : diplomsko delo
ID Markočič, Ana (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/markocic2432.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, oglas, image, potrošnik, mladina, tržne raziskave, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Markočič]
Leto izida:2006
Št. strani:45 str., 10 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10676 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16689894 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1233
Število prenosov:210
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, advertisement, image, consumer, youth, market research, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj