izpis_h1_title_alt

Management korporativne blagovne znamke znotraj podjetja : diplomsko delo
ID Agnič, Urška (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/agnic4732.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, management, kultura podjetja, vizija, vrednote, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Agnič]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 44, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-16755 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:21344486 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:738
Število prenosov:205
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, management, corporate culture, vision, values, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj