izpis_h1_title_alt

Comparison of destination image and identity : case study of Montenegro
Raičević, Milena (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/raicevic786-B.pdf Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Črna gora, turizem, turistična geografija, država, blagovne znamke, razvoj, modeli, trženje, Montenegro, tourism, tourist geography, state, trademarks, development, models, marketing
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2012
Založnik:[M. Raičević]
Št. strani:II, 65, 18 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:21268454 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:370
Število prenosov:127
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Primerjava imidža in identitete destinacije: študija primera Črne gore

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj