izpis_h1_title_alt

Comparison of destination image and identity : case study of Montenegro
ID Raičević, Milena (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/raicevic786-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Črna gora, turizem, turistična geografija, država, blagovne znamke, razvoj, modeli, trženje, Montenegro, tourism, tourist geography, state, trademarks, development, models, marketing
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2012
Založnik:[M. Raičević]
Št. strani:II, 65, 18 str.
Kraj:Ljubljana
PID:20.500.12556/RUL-41231 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:21268454 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1105
Število prenosov:251
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Primerjava imidža in identitete destinacije: študija primera Črne gore

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj