izpis_h1_title_alt

Slovenija kot blagovna znamka : diplomsko delo
ID Nahtigal, Valentina (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/nahtigal928.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, blagovne znamke, image, korporacija, država, promocija, programi, poslovno komuniciranje, odnosi z javnostjo, trendi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Nahtigal]
Leto izida:2003
Št. strani:45 str., 5 f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4040 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:14009062 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1695
Število prenosov:267
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, trademarks, image, state, promotion, programmes, business communication, public relations, trends

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj