izpis_h1_title_alt

Vpliv razpoloženja porabnikov na zaznavanje oglaševanja : magistrsko delo
ID Jurcan, Nives (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jurcan3195.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglas, poslovno komuniciranje, potrošnik, psihologija potrošnika, behaviorizem, blagovne znamke, uspeh, meritve, metode
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Jurcan]
Leto izida:2007
Št. strani:73 str.
PID:20.500.12556/RUL-11304 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17032678 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:879
Število prenosov:236
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, business communication, consumer, consumer psychology, behaviourism, trademarks, success, measurements, methods

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj