izpis_h1_title_alt

Moč glasbe v oglaševanju pri obujanju nostalgije in čustev : magistrsko delo
ID Simonič, Anja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/simonic3587-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, čustvena inteligentnost, glasba, poslovno komuniciranje, oglaševanje, oglas, uspeh, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Simonič]
Leto izida:2019
Št. strani:V, 51, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-113986 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:25383398 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:689
Število prenosov:99
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The power of evoking nostalgia and emotions with music in advertising
Ključne besede:marketing, emotional intelligence, music, business communication, advertising, advertisement, success, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj