izpis_h1_title_alt

Medijsko načrtovanje in zakup za ciljno skupino mladih : diplomsko delo
ID Kuzmić, Vanja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/kuzmic965.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komuniciranje, televizija, tisk, Internet, oglas, mladina, tržna analiza, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Kuzmić]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 27, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-41041 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:20344294 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1009
Število prenosov:227
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:communications, television, press, Internet, advertisement, youth, market analysis, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj