izpis_h1_title_alt

Vpliv skupinskega nakupovanja na spletnih portalih na vedenje porabnikov : diplomsko delo
ID Koprivec, Tomaž (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/koprivec1198.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informacijska tehnologija, Internet, nakup, vedenje potrošnikov, ponudba, cena, promocija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Koprivec]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 24, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-16387 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:20901606 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:896
Število prenosov:163
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:information technology, Internet, purchasing, consumer behaviour, supply, price, promotion, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj