izpis_h1_title_alt

Odzivi uporabnikov na oglaševanje v družbenih medijih : diplomsko delo
ID Trpin, Melita (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/trpin954.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informacijska družba, socialne mreže, virtualna organizacija, trženje, oglas, budžetiranje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Trpin]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 34, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-15581 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:20336358 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:959
Število prenosov:228
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:information society, social network, virtual organization, marketing, advertisement, budgeting, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj