izpis_h1_title_alt

Measurement of marketing performance and marketing strategy in Slovenian companies : master's thesis
ID Todorović, Grega (Avtor), ID Trobec, Anja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/trobec2442-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, enterprises, marketing, marketing strategy, business communication, business efficiency, measurements, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Todorović
Leto izida:2017
Št. strani:IV, 80, [37] str.
PID:20.500.12556/RUL-99721 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:24332774 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:1221
Število prenosov:373
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Merjenje trženjske uspešnosti in trženjske strategije v slovenskih podjetjih
Ključne besede:Slovenija, podjetje, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, uspešnost poslovanja, meritve, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj