izpis_h1_title_alt

Kultura in oglaševalski slogi v Nemčiji, Franciji, Italiji in Sloveniji : diplomsko delo
ID Rogelj, Petja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/rogelj3003.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Nemčija, Francija, Italija, trženje, mednarodno trženje, oglas, kultura, medkulturno delovanje, mednarodne primerjave
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Rogelj]
Leto izida:2007
Št. strani:46 str., 22 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12092 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17388006 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1524
Število prenosov:476
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Germany, France, Italy, marketing, international marketing, advertisement, culture, cross-cultural activities, international comparisons

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj