izpis_h1_title_alt

Kultura in oglaševalski slogi v Nemčiji, Franciji, Italiji in Sloveniji : diplomsko delo
Rogelj, Petja (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/rogelj3003.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Nemčija, Francija, Italija, trženje, mednarodno trženje, oglas, kultura, medkulturno delovanje, mednarodne primerjave
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2007
Založnik:[P. Rogelj]
Št. strani:46 str., 22 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17388006 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:567
Število prenosov:420
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Germany, France, Italy, marketing, international marketing, advertisement, culture, cross-cultural activities, international comparisons

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj