izpis_h1_title_alt

Anthropomorphism in the automotive industry and its relationship with perceived brand warmth and brand competence : master thesis
ID Avramov, Julijana (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,81 MB)
MD5: 378999B25252C09689C6AA55EE027C8D

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, car industry, cars, antropomorphism, brands, consumer behaviour, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:J. Avramov
Leto izida:2024
Št. strani:IV, 63, 30 str.
PID:20.500.12556/RUL-165569 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:214869763 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.12.2024
Število ogledov:81
Število prenosov:13
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Antropomorfizem v avtomobilski panogi in povezava z zaznano toplino in kompetenco blagovnih znamk
Ključne besede:trženje, avtomobilska industrija, avtomobili, antropomorfizem, blagovne znamke, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj