izpis_h1_title_alt

Uspešnost oglaševanja v medijih na prostem : magistrsko delo
ID Prepeluh, Andrej (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/prepeluh3049.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglas, sredstva javnega obveščanja, tipi, programi, uspešnost poslovanja, meritve, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Prepeluh]
Leto izida:2006
Št. strani:83 str., [21] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-10501 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16636902 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:846
Število prenosov:165
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, means of public information, types, programmes, business efficiency, measurements, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj