Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (12)

  1. Patrick Vesel: Kakovost trženjskih odnosov na področju trgovine na drobno
  2. Borut Milfelner: Model vpliva trženjskih virov na tržno in finančno uspešnost organizacije
  3. Milena Fornazarič: Stališča do spletnega oglaševanja in vpliv na vedenje mladih
  4. Jasmina Dlačić: Customer orientation and loyalty in mobile telecommunications
  5. Sintija Verstovšek: Analiza ravnanja odnosov z odjemalci - CRM (customer relationship management) kot oblika modernega trženja, konceptualni model ključnih dejavnikov uspeha CRM in empirična preverba
  6. Maja Arslanagić-Kalajdžić: Dyadic perspective on marketing accountability and customer perceived value in business relationships
  7. Jana Suklan: Modeliranje sinergij komunikacijskih poti integriranega trženjsko-komunikacijskega pristopa
  8. Maja Hosta: Environmentally and socially responsible marketing strategies from managerial and consumer's side
  9. Mila Zečević: Consumer confusion and attitude strength in the perception of online nutrition information
  10. Petar Gidaković: Marketing assets' development and their management during a brand crisis
  11. Matej Kovač: Impact of social media engagement and email communication exposure on the online subscription services customer
  12. Zhonghui Ding: International comparisons and intra-national heterogeneity of young-adult consumer characteristics in China

MSc theses (183)

  1. Irena Čebulj: Vpliv trenj pri uravnoteževanju kratkoročnih in dolgoročnih trženjskih strategij na trženjsko komuniciranje podjetij
  2. Barbara Čater: Trženjski odnosi v poslovanju podjetij na trgih nekdanje Jugoslavije
  3. Gregor Starc: Strategija trženja slovenske dediščine na primeru blagovne znamke Arhaica
  4. Tomaž Rožen: Konceptualni model in empirična preverba integriranega tržnega komuniciranja za storitvena podjetja
  5. Tomaž Tomšič: Razvoj tržne strukture telekomunikacijske panoge
  6. Marjeta Zupet: Osebna prodaja kot oblika tržnega komuniciranja v farmacevtskem podjetju
  7. Ivan Papič: Segmentacija e-nakupovalcev v Sloveniji
  8. Mateja Tomin Vučkovič: Ugotavljanje zadovoljstva gostov s storitvami turistične agencije
  9. Martina Konič: Tržna naravnanost in uspešnost malih podjetij v Sloveniji
  10. Darja Klemenčič: Veriga dobička na primeru bančnih storitev
  11. Maja Toroš: Degustacije in predstavitve izdelkov na prodajnih mestih kot metoda pospeševanja prodaje
  12. Nada Mihelec: Vloga neposrednega trženja v trženjskem spletu
  13. Anita Sjekloća: Imidž i ugled Crne Gore kao turističke destinacije
  14. Mateja Bodlaj: Internet kot trženjsko orodje za razvoj blagovne znamke
  15. Lidia Pavlin: Vpliv integriranega trženjskega komuniciranja na imidž Emporium
  16. Katja Velepec Torkar: Pomen zaupanja v trženjskih odnosih med naročniki in raziskovalci ter uporaba rezultatov trženjskih raziskav v slovenskih podjetjih
  17. Petra Gabrovšek: Oblikovanje integriranega trženjskokomunikacijskega programa vodilne blagovne znamke podjetja Unichem d.o.o.
  18. Patrick Vesel: Identifikacija potreb po usposabljanju zaposlenih v Sloveniji z vidika ponudnika programov usposabljanj
  19. Marjeta Kljajič: Vpliv trženjskega komuniciranja na povpraševanje po (žganih) alkoholnih pijačah
  20. Matija Hiti: Sistem za posredovanje spletnih oglasov na lokalnem trgu
  21. Erik Renko: Uporabnost spletnega anketiranja v trženjskem raziskovanju
  22. Jasmina Dlačić: Orijentacija prema potrošačima u hrvatskim poduzećima
  23. Sandra Ban: Elektronsko trženjsko komuniciranje s poudarkom na spletnih dnevnikih in RSS (really simple syndication)
  24. Dolores Turković: Stališča strokovnjakov do neposrednega odzivnega trženja prek televizije
  25. Robert Rolih: Trženje s pomočjo spletnih iskalnikov
  26. Andrej Prepeluh: Uspešnost oglaševanja v medijih na prostem
  27. Mirjam Smolej: Vpliv države na prepoznavnost Slovenije
  28. Barbara Meža: Upravljanje gospodarskih družb s poudarkom na pomenu komuniciranja z različnimi javnostmi
  29. Andreja Lenart: Vrednotenje korporacijskih blagovnih znamk na primeru slovenskih podjetij
  30. Valentin Koloini: Spletno oglaševanje
  31. Nives Jurcan: Vpliv razpoloženja porabnikov na zaznavanje oglaševanja
  32. Rasto Đukić: Segmentacija gostujočih mobilnih uporabnikov v omrežju Si.mobil - Vodafona
  33. Petra Zdešar: Izhodišča strategije trženja za blagovnico Dom
  34. Nastja Slak: Elektronska pošta kot orodje neposrednega trženja
  35. Ana Lukner: Evaluating company positioning and customers' perception of Škoda Auto in Slovenian market
  36. Petra Pižmoht: Barva kot nebesedni element embalaže v okviru trženjskega komuniciranja
  37. Primož Ocvirk: Trženjskokomunikacijski cilji pri novih izdelkih ali storitvah in njihova realizacija
  38. Rinalda Klemenčič: Oglaševanje, namenjeno otrokom
  39. Jaka Kravanja: Sponzorstvo kot strateško orodje za management blagovnih znamk slovenskih podjetij
  40. Natali Bežan: Zunanje izvajanje neposrednega trženja
  41. Nina Golob: Odnos starejših ljudi do uporabe interneta pri organizaciji počitnic
  42. Urška Velepec: Eksperimenti kot metoda preverjanja motivacijskih dejavnikov odziva pri neposredni pošti
  43. Sabina Šuler: Corporate social responsibility and the effect product recalls on brand loyalty
  44. Kristina Žagar: Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov
  45. Janja Zorman: Fiksni oglasni termini na Radiu Slovenija - da ali ne?
  46. Tanja Mavrič: Vpliv prikazov ženske in moške vloge v oglasih na nakupne odločitve porabnikov
  47. Simona Osterman: Pritegnitev pozornosti porabnika v oglaševanju na prostem
  48. Matija Lipar: Vpliv razvoja internetne tehnologije na trženjsko komuniciranje v spletnih skupnostih
  49. Marija Stergar: Merjenje uspešnosti odnosov z javnostmi v Sloveniji
  50. Arumugam Rajamanickam: Impact of electronic marketing
  51. Vasja Veber: Spletna analitika kot podpora spletnemu trženju
  52. Uroš Jenko: Organizacijsko komuniciranje ter usklajevanje med podobo in identiteto organizacije
  53. Nina Jurica: Trženjsko komuniciranje nepridobitnih organizacij za pridobivanje donacij iz dohodnine
  54. Marko Savić: Corporate design strategy and branding
  55. Danijela Negovanović: Strateška trženjska naravnanost v slovenskih podjetjih
  56. Ludvik Uhan: Uporaba finančnih meril pri merjenju uspešnosti trženja na medorganizaci[j]skih trgih investicijskih izdelkov
  57. Ana Križmančič: Položaj in odločevalska moč tržnikov v izbranih slovenskih podjetjih
  58. Katja Kočevar Leskovec: Pospeševanje prodaje preko interneta na primeru Term Krka
  59. Blanka Tacer: Trženjski vidik kadrovske funkcije
  60. Ela Željka Žilič: Analiza prodaje oglasnega prostora na slovenskih televizijskih programih
  61. Olivera Krklješ: University education branding
  62. Maja Škrinjar: Analiza zadovoljstva strank v segmentu poslovanje s podjetji v UniCredit Bank
  63. Nastja Ahčin: Podoba in ugled podjetja Domplan v očeh odjemalcev in drugih deležnikov
  64. Erik Curk: Konceptualni model ravnanja odnosov z odjemalci
  65. Irena Plevelj: Informacije za načrtovanje trženja novega zdravila
  66. Miha Plantarič: Management blagovnih znamk glasbenih izvajalcev
  67. Nina Bandelj: Oblikovanje programa zvestobe v bančništvu
  68. Tine Lavrič: Odnosi z javnostmi - med potrjeno kakovostjo in zaznavo porabnikov
  69. Tjaša Klukej: Primerjava vloge trženja v slovenskih in avstrijskih podjetjih
  70. Bojana Planina Repovž: Vpliv dramaturgije na uspešnost in učinkovitost dogodka kot orodja trženjskega komuniciranja
  71. Tjaša Gruden: Merjenje kakovosti trženjskih odnosov med odjemalci in ponudniki na medorganizacijskih trgih
  72. Magdalena Janevikj: Developing digital marketing with use of Facebook in the case of an e-commerce company
  73. Janja Žbontar Škraba: Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov
  74. Nataša Marković: Analiza uporabniške izkušnje z e-novicami s pomočjo metode sledenja očem
  75. Biljana Bartulac: Generacija Y in izzivi oglaševanja na primeru kampanje za blagovno znamko Diesel
  76. Ivana Jurić: Čustveno odzivanje porabnikov na televizijsko oglaševanje
  77. Živa Likozar: Ustno izročilo in prepoznavnost spletne trgovine s pomočjo družbenega omrežja Facebook
  78. Tanja Boškovska: Elements of marketing strategy for Conrad Electronic Company and its perspectives in the Macedonian market
  79. Eva Hrastelj: Marketing strategy adaptation to crisis in Slovenian and Spanish companies
  80. Marko Krebelj: Razlike v nakupnih navadah med segmenti porabnikov po fazah v življenjskem ciklu in generacijah
  81. Jasmina Rezar: Analiza uspešnosti programa zvestobe
  82. Klara Pilko: Zavedanje zaposlenih v javnem zdravstvu o pomenu ozaveščanja bolnikov o krepitvi zdravja in preprečevanju bolezni
  83. Petra Vitezič: Globalni vplivi na trženjsko komuniciranje zdravil brez recepta v Sloveniji
  84. Meta Arh: Izboljševanje zadovoljstva in zvestobe strank z uvajanjem koncepta verige vrednosti
  85. Darja Grošelj: Determinants of knowledge sharing in virtual community
  86. Riitta Fagerholm Mošić: Ecological consumer behaviour in Slovenia
  87. Staša Cilenšek: An ingredient branding strategy and the further development of a brand
  88. Maruša Flerin: Uspešnost pasičnega oglaševanja
  89. Marta Begonja: The influence of public relations on fundraising in a non-profit organization
  90. Milena Raičević: Comparison of destination image and identity
  91. Tara Urbančič: Vpliv Instagram vplivnežev na sprejemanje in uporabo mobilnih denarnic z vidika prenosa zaupanja
  92. Iskra Ilieska, Stezimir Trajkovski: Increasing product awarness through social media marketing for B2B companies
  93. Tine Berginc: Skupinski nakupi kot oblika pospeševanja prodaje
  94. Nina Luzar: Vpliv radijskega oglaševanja na proces nakupnega odločanja
  95. Julija Šmid: Vloga čustev v televizijskem oglaševanju trgovcev z živili in njihov vpliv na zaupanje ter nakupne odločitve potrošnic
  96. Zarja Zrinski: Vloga oglaševanja ukrepov za preprečevanje širjenja okužbe s SARS-CoV-2 in odziv zaposlenih v izbranem podjetju
  97. Julija Pintar: Changing consumer commuting habits in Slovenia through urban mobility trends
  98. Maria-Paula Tomac: Consumption of dietary supplements and trust in information sources with regard to the COVID-19 pandemic
  99. Darja Lamovšek: Ocena trženjske priložnosti za digitalni gradbeni dnevnik SiteLOG na slovenskem trgu
  100. Shqipe Reçica Sefa: The impact of market orientation and innovation on SME performance
  101. Alenka Gajšek: Pomen poznavanja ciljnih skupin pri trženju muzejev
  102. Lina Sodin: The importance of sustainability in consumer choice in Slovenia and the United Kingdom
  103. Lars Mislej: Sprejemanje oglaševanja preko pametnih telefonov pri porabnikih
  104. Neja Bizjak: The use of crowdsourcing in marketing
  105. Nina Dolinšek: Vedenje porabnikov blagovnih znamk na družbenem omrežju Facebook
  106. Sabina Čepon: Uspešnost trženjskega komuniciranja mobilnih aplikacij
  107. Frančišek Kunčič: Odziv porabnikov na slikovno ali besedilno elektronsko pošto glede na fazo v nakupnem procesu
  108. Ana Jankovska: The impact of guerrilla vs. traditional marketing communication on consumer attitudes
  109. Irena Vrtačnik Dujić: Identifikacija dejavnikov zadovoljstva uporabnikov športno rekreacijskih dejavnosti v parku Tivoli
  110. Nadja Djuričič: Dejavniki uspešnega vključevanja znanih osebnosti v oglaševanje nepridobitnih organizacij
  111. Ana Gorenc: Dejavniki izbire visokošolske institucije za srednješolce
  112. Monika Lapanja: Pomen ugleda izobraževalne inštitucije
  113. Špela Lalić: Vpliv kampanje korporativnega komuniciranja na ugled podjetja
  114. Irena Marolt Lavrič: Dejavniki uspešnosti spletnega oglaševanja malih podjetij
  115. Vanja Žitnik: Družbeno omrežje LinkedIn kot učinkovito orodje za pridobivanje potencialnih kupcev na medorganizacijskih trgih
  116. Aleksander Potočnik: Akcijski letak kot orodje za pospeševanje prodaje in oglaševalski medij
  117. Anja Bavčar: Corporate social responsibility and consumers's willingness to pay
  118. Haris Beširević: Brand loyalty to smartphones in Slovenia
  119. Patricia Bevc: Web analytics usage in e-commerce
  120. Danijela Ivanović: Vpliv modnih spletnih dnevnikov na potrošnike in podjetja
  121. Tjaša Kenda: Zaznana podoba blagovne znamke Ekonomske fakultete
  122. Nina Rudl: Soustvarjanje vrednosti blagovne znamke na družbenem omrežju Istagram
  123. Grega Todorović, Anja Trobec: Measurement of marketing performance and marketing strategy in Slovenian companies
  124. Silvana Žorž, Stella Korošec: The need for branding in Slovenian startups
  125. Suzana Bavčar Rože, Kristina Furlan: Analiza maloprodaje podjetja Mlinotest s poudarkom na dejavnikih kupčeve izbire trgovine
  126. Ula Kovačič: Dejavniki sprejemanja mobilnega trženja med porabniki v dobi pametnih telefonov
  127. Nina Draksler: Nakupna odločitev potrošnikov pri spletnem nakupovanju dodatkov za mobilne naprave
  128. Taja Oremuž, Mojca Čerpnjak: Vpliv zaznave družbeno odgovornega podjetja na nakupne odločitve porabnikov
  129. Vanja Čas: Trajnostno trženje in konkurenčne prednosti na primeru Mlekarne Celeia
  130. Katarina Kern Pirnat: The process of rebranding as a tool for altering consumer’s brand perception
  131. Neja Rant: Perceived value of online advertising and its influence on consumer purchase intentions in residential real estate
  132. Lucija Filipič: Zaznava slovenskih porabnikov blagovne znamke Starbucks pred vstopom na slovenski trg
  133. Maja Jovanovska, Maja Kralj, Nejc Jarm: Ad personalization and the privacy paradox in data-driven marketing communication strategies
  134. Urša Pratneker: Dejavniki odločanja potrošnikov pri nakupu zdravil brez recepta v Sloveniji
  135. Dafne Dimitrova, Aleksandra Dimitrieska, Marija Ivanovska: The impact of branding and brand related marketing activities on a company's performance
  136. Anja Jermančič: Vpliv zaznave z avtonomnostjo povezane varnostne tehnologije avtomobilske znamke Volvo na nakupno odločanje porabnikov
  137. Bruna Ignac: The role of online and offline channels in delivering omnichannel customer experience
  138. Domen Gulič: The impact of electronic word-of-mouth through the consumer decision journey
  139. Sergej Savić: Vpliv spletnega komuniciranja na trženje nepremičnin
  140. Jana Štokelj: Dejavniki porabnikove vključenosti v blagovne znamke na družbenih omrežjih
  141. Živa Benčina, Teja Burja: Impact of innovation on consumer's brand perception
  142. Gregor Debeljak, Maja Mikulin: Consumers' perceived value of Adidas as a casual sportswear brand
  143. Biljana Bečić: Perception of the Greek national image and purchase behaviour for oil and olive oil in Montenegro
  144. Maja Urh: Analiza slovenskega trga z inkontinenčnimi pripomočki
  145. Nastja Šrimpf: Pričakovanja porabnikov glede okusa pijače z vidika nevroznanosti
  146. Ines Mujakić: Zaznave trženjskega komuniciranja prek profilov mikro-slavnih osebnosti med mladimi uporabniki instagrama v Sloveniji
  147. Lina Bravničar: Uspešnost oglaševanja na družbenih omrežjih
  148. Maja Lapajne: Analiza kredibilnosti spletnih ocen uporabnikov na primeru spletne strani Booking.com
  149. Vesna Vičar Ogrin: Vrednost življenjske dobe kupčeve zvestobe v specializirani turistični agenciji
  150. Jerneja Ažman: Vpliv zaznane družbene odgovornosti na porabnikove namere nakupa storitev
  151. Špela Fabjan: Etična paradigma oglaševanja z vidika strokovnjakov v oglaševalskih agencijah
  152. Marijana Livk: Gender dimension of brand personality
  153. Tadeja Kovač: Analiza sprejemljivosti tehnik pospeševanja prodaje za generaciji Y in Z
  154. Petra Korenčič: Vpliv komuniciranja družbene odgovornosti na notranje deležnike
  155. Tjaša Skubic: Zgodnji opozorilni sistem za študente in njegova vpeljava v kontekst visokošolskega izobraževanja
  156. Anja Simonič: Moč glasbe v oglaševanju pri obujanju nostalgije in čustev
  157. Anamarija Livk: Zaznavanje verodostojnosti vplivnežev na področju prehrane in njihov vpliv na nakupne odločitve uporabnikov Instagrama
  158. Neža Maklin: The risk of omitting warmth or competence information for brands on social media
  159. Janža Vidoni: The impact of celebrity endorsement on consumer brand quality perception of sporting goods
  160. Dilara Özbay: The effects of the general data protection regulation (GDPR) on digital marketing practice in Slovenia
  161. Nastasja Štesl: Digitalno trženje v športnih organizacijah
  162. Eva Homan: Vpliv spremembe embalaže na zaznavanje blagovne znamke Teekanne in nakupno odločanje
  163. Dijana Novaković: Vpliv sledenja vplivnežem na Instagramu na samopodobo žensk
  164. Katja Pezdirc: Vpliv ponovnega ciljanja na nakupno odločanje slovenskih milenijcev na Facebooku
  165. Lara Humek: Effect of discount price framing on consumer buying behaviour
  166. Barbara Pikl: Millennials' attitudes towards Instagram advertisements
  167. Amna Džambić Branković: Social media marketing activities and source credibility influence on brand awareness and brand loyalty
  168. Neli Lenček: The phenomenon of programmatic advertising and audience targeting
  169. Hasan Okanović: Effects of brand identity for employees in Bosnia and Herzegovina
  170. Jelena Mugoša: The role of social media in communicating sustainability
  171. Katja Lotrič: Vpliv barv na potrošnikovo izbiro blagovnih znamk na podlagi nezavednega znamčenja
  172. Jan Kolenc: The connection between sustainability reporting and financial performance in Slovenian companies
  173. Teja Breskvar: Prepoznavnost blagovne znamke podjetja Vrtnarstvo Breskvar
  174. Hana Kečanović, Matic Žmuc: Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke in zaznavanje njenega premoženja na družbenem omrežju TikTok
  175. Rok Hribšek: Segmentacija spletnih kupcev živil
  176. Boris Tone Peršak: Vpliv trajnostnih iniciativ podjetij na nakupne navade potrošnikov pri nakupovanju oblačil
  177. Urška Lovšin, Teja Vrščaj: Analiza medgeneracijskih pogledov na zaupanje vplivnežem
  178. Ajda Kuhar, Lucija Žohar: The parental view of advertising to children through digital media
  179. Ana Mihelič: Potrebe potrošnikov po edinstvenosti in trženjsko komuniciranje unikatnih produktov
  180. Boštjan Vilhar: Interakcija med mladimi odraslimi in vladnimi organizacijami preko vladnih družbenih omrežij
  181. Anamarija Ahlin: Vpliv trajnostnega trženja na vedenje porabnikov in konkurenčno prednost podjetij
  182. Petja Oplotnik: Consumer-brand relationship in direct-to-consumer business model
  183. Nataša Vene: Vpliv pospeševanja prodaje na odločitev o nakupu določene blagovne znamke tekaških copat

BSc theses (110)

  1. Andreja Bertoncelj: Izvajanje strategije potiska in potega v podjetju Merkur, d.d., Naklo
  2. Lidija Božič: Oblikovanje strategije tržnega komuniciranja za kulturno prireditev Bruc Milenium
  3. David Zupančič: Analiza trga v nutricevtski dejavnosti
  4. Mateja Zorn: Tržno komunikacijski program kulturnega dogodka s poudarkom na komunikcijskih kanalih
  5. Valentin Koloini: Odnosi z javnostmi in podoba nepridobitne organizacije
  6. Darinka Suhadolnik: Razvoj metod merjenja gledanosti televizije
  7. Tanja Rudolf: Standardiziran in lokaliziran pristop h globalnemu oglaševanju
  8. Marta Ivančič: Analiza nakupno-prodajnega odnosa na primeru uvajanja nove storitve elektronskega bančništva
  9. Tamara Preskar: Podlaga tržnokomunikacijske strategije regionalnega razvojnega programa Posavja
  10. Niko Kušar: Oglaševanje prek SMS sporočil
  11. Sanja Kmetec: Vloga trženja in uporabnost informacijskih tehnologij pri ravnanju odnosov s strankami (CRM)
  12. Aleš Žiberna: Segmentacija končnih porabnikov z uporabo statističnih metod
  13. Patrick Vesel: Program zvestobe kupcev na primeru Poslovnega sistema Mercator
  14. Tina Kokalj: Oblikovanje trženjskega načrta nastopa podjetja Etiketa tiskarna, d.d. na spletu
  15. Nina Žlajpah: Merjenje uspešnosti oglaševanja z Brand Monitorjem
  16. Andrej Muževič: Analiza odnosov med ponudniki in povpraševalci na trgu trženjskega raziskovanja v Sloveniji
  17. Janez Jereb: Uporaba navideznega nakupovanja v trženjskem raziskovanju
  18. Žiga Čebulj: Korporativno komuniciranje na internetu
  19. Nina Hočevar: Proračuni za programe tržnega komuniciranja pri naročniku in oglaševalski agenciji
  20. Katja Kočevar Leskovec: Trženjski splet Hotelov Otočec
  21. Boštjan Hribovšek: Prirejanje dogodkov kot oblika komunikacije podjetja z okoljem
  22. Helena Močnik: Trženjski odnosi med medijskim nosilcem in naročnikom na primeru 24ur.com
  23. Klemen Urbančnik: Oglaševanje na medorganizacijskih trgih na primerih slovenskih proizvodnih podjetij
  24. Janja Lasič: Otroške revije in internet kot medij za oglase, namenjene otrokom
  25. Monika Lisjak: Merjenje učinkovitosti akcije pospeševanja prodaje "Brez dvoma"
  26. Damijan Oblak: Analiza ponudbe in povpraševanja na slovenskem trgu nosilcev zvoka
  27. Valentina Nahtigal: Slovenija kot blagovna znamka
  28. Martina Bandelj: Vpliv tržnega komuniciranja na povpraševanje po tobačnih izdelkih
  29. Katarina Dolinar: Vzpostavljanje kongresnega urada kot nosilca trženjskega komuniciranja kongresne dejavnosti v Sloveniji
  30. Irena Oven: Odnosi z javnostmi v nepridobitni organizaciji
  31. Zoran Loboda: Analiza najuspešnejših oglaševalskih akcij telekomunikacijskih podjetij v Sloveniji
  32. Polonca Črnigoj: Analiza privlačnosti panoge trgovine s strešno kritino in proces nakupnega odločanja o strešni kritini v gospodinjstvih
  33. Lucija Turel: Odnos do merjenja uspešnosti oglaševanja med večjimi slovenskimi oglaševalci
  34. Barbara Zbačnik: Primerjalna analiza med teoretičnim vidikom odzivnosti porabnikov na pozive v oglasih in prakso oglaševalsih agencij v Sloveniji
  35. Tjaša Košorok: Merjenje in napovedovanje tržnega povpraševanja
  36. Julija Založnik: Preverjanje uspešnosti oglaševanja premoženjskega zavarovanja Superstan
  37. Miha Valentinčič: Strategije in programi trženja v hotelskih podjetijh
  38. Alja Ulaga: Uvajanje blagovne znamke vitaminov na slovenski in hrvaški trg
  39. Peter Razinger: Tržno komunikacijski program za podjetje Avto Partner d.o.o.
  40. Katja Mlakar: Spolnost v oglaševanju
  41. Saša Ilinčič: Razvoj blagovne znamke Petrol
  42. Jerneja Fidler: Stopnja vpletenosti in vplivi na stališča za oglase v zdravstvenih domovih
  43. Blaž Kondža: Ovrednotenje trženjske strategije in tržnega komuniciranja avtomobila prestižnega razreda
  44. Luka Šteger: Priprava trženjskega načrta za Webasto BlueCool
  45. Goran Pintarič: Obseg oglaševanja v televizijskih programih
  46. Manica Gostiša: Vrednote, motivacija in prodajna uspešnost prodajnega osebja
  47. Živa Sambolec: Tržno-komunikacijski načrt na primeru Zavoda RS za transplantacijo organov in tkiv
  48. Lucija Lapuh: Analiza vloge tržnega komuniciranja v proizvodnih in storitvenih podjetjih Posavja in Dolenjske
  49. Jaka Kravanja: Sponzorstvo kot strategija krepitve blagovne znamke podjetja
  50. Marko Konič: Informacijsko-komunikacijske tehnologije v trženjskem komuniciranju
  51. Jaka Satler: Optimiziranje oglaševalskega predračuna na praktičnem primeru
  52. Aleš Njegovan: Analiza portfelja blagovne znamke Iskratel in predlog nove strategije
  53. Ana Markočič: Odnos mladih do blagovne znamke MTV in do oglaševanja
  54. Andreja Lampe: Trženjsko komuniciranje osebnih računov za otroke
  55. Barbara Libanov: Izzivi medijskega načrtovanja za ciljno skupino mladih
  56. Polonca Simšič: Stopnje odziva in pridobivanje respondentov v procesu trženjskega raziskovanja
  57. Marija Šmid: Merjenje uspešnosti oglaševanja na primeru blagovne znamke Cockta
  58. Viktor Vrhunc: Odzivi uporabnikov na spletno oglaševanje
  59. Gregor Goslar: Pozicioniranje strešnih in fasadnih panelov Trimo na slovenskem trgu
  60. Aleš Žehelj: Vpliv kulture na oglaševalske sloge Nove Evrope
  61. Matej Trpin: Pomen strokovnih sejmov z vidika obiskovalcev
  62. Ivka Sazdova: Globalni katalog proizvodov kot orodje trženjskega komuniciranja
  63. Martin Bedjanič: Uspešnost in učinkovitost oglaševanja zaradi zasičenosti okolja z oglasi
  64. Mateja Grobelnik: Ravnanje odnosov s porabniki na internetu
  65. Vesna Boh: Trženjski odnosi med medijsko agencijo in naročnikom
  66. Petja Rogelj: Kultura in oglaševalski slogi v Nemčiji, Franciji, Italiji in Sloveniji
  67. Petra Muth: Način vzbujanja pozornosti porabnikov na primeru oglaševanja izdelkov za nego kože
  68. Vesna Zečević: Trženjsko komuniciranje novih izdelkov in storitev na medorganizacijskem trgu
  69. Tina Leskovšek: Okvirna strategija komuniciranja Slovenije slovenskim turistom
  70. Mojca Brežnik Ažman: Strateška analiza v okviru trženjskega načrta za družinam prijazen hotel
  71. Maja Hosta: Znanja in sposobnosti sodobnega tržnika
  72. Igor Karmelić: Vpliv trženjskega komuniciranja na stališča do blagovnih znamk pri nizki vpletenosti v nakup
  73. Darja Grošelj: Oblikovanje spletne skupnosti na primeru spletnega mesta Videolectures.net
  74. Denis Bahun: Podoba blagovne znamke Fiat med študenti ljubljanskih fakultet
  75. Dragica Šmigić: Trženjsko-komunikacijski splet za slovensko leposlovje na primeru Založbe.com
  76. Rok Gros: Preverjanje uspešnosti oglaševanja
  77. Urška Ivančič: Povezanost kreativnosti in uspešnosti v oglaševanju
  78. Jasna Gabrič: Radijsko spletno oglaševanje v Sloveniji
  79. Suzana Petrovič: Vpliv TV oglaševanja na prehrambene navade otrok
  80. Tina Cesar: Pomen družbene odgovornosti in donatorstva za podjetje in nepridobitno organizacijo
  81. Lea Norčič: Ovrednotenje primerjalnega oglaševanja na strani porabnikov
  82. Anja Bertoncelj: Komuniciranje in vpliv družbene odgovornosti podjetij na porabnike
  83. Mitja Korelc: Sprožilci nakupnih odločitev pri neposrednem trženju
  84. Jerko Grom: Virusno trženjsko komuniciranje
  85. Miha Zupančič: Trženjsko uspešno oblikovanje spletnih strani
  86. Barbara Mesec: Stališča uporabnikov do oglaševanja na spletnem portalu Rtvslo.si
  87. Melita Trpin: Odzivi uporabnikov na oglaševanje v družbenih medijih
  88. Marko Klemenčič: Vpliv gospodarske krize na trženjski vidik družbene odgovornosti podjetij
  89. Ana Gorenc: Vloga trženjskega komuniciranja pri soznamčenju blagovnih znamk
  90. Klavdija Pavlovski: Zviševanje prepoznavnosti blagovne znamke Bikkembergs s pomočjo celovitega trženjskega komuniciranja
  91. Nika Halužan: Vpliv umeščanja v televizijske serije na umeščanje blagovne znamke
  92. Biljana Malešević: Odnos bralcev do brezplačnikov na primeru Žurnala
  93. Tomaž Koprivec: Vpliv skupinskega nakupovanja na spletnih portalih na vedenje porabnikov
  94. Petar Gidaković: Pomen zaupanja na primeru spletne strani fusioncash.com
  95. Aljaž Lavrenčič: Odnosi porabnikov do bioprehrane
  96. Anja Grobelnik: Stališča uporabnikov do spletnega oglaševanja na primeru Double Recall
  97. Anja Birsa: Napredek v spletnem oglaševanju in oglaševalska platforma DoubleRecall
  98. Jasna Durić: Gledanost televizije med otroki in mladostniki
  99. Urška Agnič: Management korporativne blagovne znamke znotraj podjetja
  100. Boštjan Vilhar: Primerjava dveh trženjsko-komunikacijskih projektov uveljavljene blagovne znamke v družbenih medijih
  101. Maruša Češnovar: Odnos med trženjem in prodajo v Papirnici Goričane
  102. Naja Filipan: Odnos mladih do mobilnega oglaševanja in oglaševanja preko mobilnih aplikacij
  103. Carlos Eduardo Nobre De Sousa: Guerrilla marketing communication for music event Sladko mučenje
  104. Vanja Kuzmić: Medijsko načrtovanje in zakup za ciljno skupino mladih
  105. Špela Žorž: Značilnosti uspešnih in učinkovitih trženjsko - komunikacijskih akcij
  106. Aleš Cimprič: Komuniciranje družbene odgovornosti preko spletnih strani podjetij v Sloveniji
  107. Darja Vipavc: Merjenje branosti in digitalne tehnologije
  108. Dea Kverh: Naključno sidranje iz okolja in nakupne namere porabnikov
  109. Tjaša Krobot: Merjenje uspešnosti sponzorstva v športu
  110. Maruša Grešak: Vpliv strahu pred smrtjo na trajnostno potrošnjo

Other documents (16)

  1. Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar: From car use reduction to ride-sharing
  2. Petar Gidaković, Mateja Kos Koklič, Mila Zečević, Vesna Žabkar: The influence of brand sustainability on purchase intentions
  3. Mila Zečević, Petar Gidaković, Vesna Žabkar, Mateja Kos Koklič: Consumer confusion caused by nutrition apps in product healthiness evaluation
  4. Maja Arslanagić-Kalajdžić, Selma Kadić-Maglajlić, Jasmina Dlačić, Vesna Žabkar: "We go together"
  5. Vesna Žabkar, Zlatko Jančič: Advertising effectiveness evaluation and core market turbulence
  6. Vesna Žabkar, Zlatko Jančič: Marketing decision-makers in Slovenia: empirical evidence of the importance of marketing function
  7. Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar: The role of moral foundations, anticipated guilt and personal responsibility in predicting anti-consumption for environmental reasons
  8. Petar Gidaković, Vesna Žabkar: The formation of consumers' warmth and competence impressions of corporate brands
  9. Tomaž Čater, Barbara Čater, Patricia Milić, Vesna Žabkar: Drivers of corporate environmental and social responsibility practices
  10. Petar Gidaković, Vesna Žabkar: How industry and occupational stereotypes shape consumers' trust, value and loyalty judgments concerning service brands
  11. Mila Zečević, Dejan Mijatović, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar, Petar Gidaković: User perspectives of diet-tracking apps
  12. Petar Gidaković, Ilona Szőcs, Adamantios Diamantopoulos, Arnd Florack, Martin Egger, Vesna Žabkar: The interplay of brand, brand origin and brand user stereotypes in forming value perceptions
  13. Matej Kovač, Vesna Žabkar: Do social media and e-mail engagement impact reputation and trust-driven behavior?
  14. Vesna Žabkar, Maja Hosta: Antecedents of environmentally and socially responsible sustainable consumer behavior
  15. Živa Kolbl, Adamantios Diamantopoulos, Maja Arslanagić-Kalajdžić, Vesna Žabkar: Do brand warmth and brand competence add value to consumers?
  16. Urša Golob, Klement Podnar, Vesna Žabkar: Sustainability communication