Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (12)
Patrick Vesel:
Kakovost trženjskih odnosov na področju trgovine na drobno
Borut Milfelner:
Model vpliva trženjskih virov na tržno in finančno uspešnost organizacije
Milena Fornazarič:
Stališča do spletnega oglaševanja in vpliv na vedenje mladih
Jasmina Dlačić:
Customer orientation and loyalty in mobile telecommunications
Sintija Verstovšek:
Analiza ravnanja odnosov z odjemalci - CRM (customer relationship management) kot oblika modernega trženja, konceptualni model ključnih dejavnikov uspeha CRM in empirična preverba
Maja Arslanagić-Kalajdžić:
Dyadic perspective on marketing accountability and customer perceived value in business relationships
Jana Suklan:
Modeliranje sinergij komunikacijskih poti integriranega trženjsko-komunikacijskega pristopa
Maja Hosta:
Environmentally and socially responsible marketing strategies from managerial and consumer's side
Mila Zečević:
Consumer confusion and attitude strength in the perception of online nutrition information
Petar Gidaković:
Marketing assets' development and their management during a brand crisis
Matej Kovač:
Impact of social media engagement and email communication exposure on the online subscription services customer
Zhonghui Ding:
International comparisons and intra-national heterogeneity of young-adult consumer characteristics in China
MSc theses (188)
Irena Čebulj:
Vpliv trenj pri uravnoteževanju kratkoročnih in dolgoročnih trženjskih strategij na trženjsko komuniciranje podjetij
Barbara Čater:
Trženjski odnosi v poslovanju podjetij na trgih nekdanje Jugoslavije
Gregor Starc:
Strategija trženja slovenske dediščine na primeru blagovne znamke Arhaica
Tomaž Rožen:
Konceptualni model in empirična preverba integriranega tržnega komuniciranja za storitvena podjetja
Tomaž Tomšič:
Razvoj tržne strukture telekomunikacijske panoge
Marjeta Zupet:
Osebna prodaja kot oblika tržnega komuniciranja v farmacevtskem podjetju
Ivan Papič:
Segmentacija e-nakupovalcev v Sloveniji
Mateja Tomin Vučkovič:
Ugotavljanje zadovoljstva gostov s storitvami turistične agencije
Martina Konič:
Tržna naravnanost in uspešnost malih podjetij v Sloveniji
Darja Klemenčič:
Veriga dobička na primeru bančnih storitev
Maja Toroš:
Degustacije in predstavitve izdelkov na prodajnih mestih kot metoda pospeševanja prodaje
Nada Mihelec:
Vloga neposrednega trženja v trženjskem spletu
Anita Sjekloća:
Imidž i ugled Crne Gore kao turističke destinacije
Mateja Bodlaj:
Internet kot trženjsko orodje za razvoj blagovne znamke
Lidia Pavlin:
Vpliv integriranega trženjskega komuniciranja na imidž Emporium
Katja Velepec Torkar:
Pomen zaupanja v trženjskih odnosih med naročniki in raziskovalci ter uporaba rezultatov trženjskih raziskav v slovenskih podjetjih
Petra Gabrovšek:
Oblikovanje integriranega trženjskokomunikacijskega programa vodilne blagovne znamke podjetja Unichem d.o.o.
Patrick Vesel:
Identifikacija potreb po usposabljanju zaposlenih v Sloveniji z vidika ponudnika programov usposabljanj
Marjeta Kljajič:
Vpliv trženjskega komuniciranja na povpraševanje po (žganih) alkoholnih pijačah
Matija Hiti:
Sistem za posredovanje spletnih oglasov na lokalnem trgu
Erik Renko:
Uporabnost spletnega anketiranja v trženjskem raziskovanju
Jasmina Dlačić:
Orijentacija prema potrošačima u hrvatskim poduzećima
Sandra Ban:
Elektronsko trženjsko komuniciranje s poudarkom na spletnih dnevnikih in RSS (really simple syndication)
Dolores Turković:
Stališča strokovnjakov do neposrednega odzivnega trženja prek televizije
Robert Rolih:
Trženje s pomočjo spletnih iskalnikov
Andrej Prepeluh:
Uspešnost oglaševanja v medijih na prostem
Mirjam Smolej:
Vpliv države na prepoznavnost Slovenije
Barbara Meža:
Upravljanje gospodarskih družb s poudarkom na pomenu komuniciranja z različnimi javnostmi
Andreja Lenart:
Vrednotenje korporacijskih blagovnih znamk na primeru slovenskih podjetij
Valentin Koloini:
Spletno oglaševanje
Nives Jurcan:
Vpliv razpoloženja porabnikov na zaznavanje oglaševanja
Rasto Đukić:
Segmentacija gostujočih mobilnih uporabnikov v omrežju Si.mobil - Vodafona
Petra Zdešar:
Izhodišča strategije trženja za blagovnico Dom
Nastja Slak:
Elektronska pošta kot orodje neposrednega trženja
Ana Lukner:
Evaluating company positioning and customers' perception of Škoda Auto in Slovenian market
Petra Pižmoht:
Barva kot nebesedni element embalaže v okviru trženjskega komuniciranja
Primož Ocvirk:
Trženjskokomunikacijski cilji pri novih izdelkih ali storitvah in njihova realizacija
Rinalda Klemenčič:
Oglaševanje, namenjeno otrokom
Jaka Kravanja:
Sponzorstvo kot strateško orodje za management blagovnih znamk slovenskih podjetij
Natali Bežan:
Zunanje izvajanje neposrednega trženja
Nina Golob:
Odnos starejših ljudi do uporabe interneta pri organizaciji počitnic
Urška Velepec:
Eksperimenti kot metoda preverjanja motivacijskih dejavnikov odziva pri neposredni pošti
Sabina Šuler:
Corporate social responsibility and the effect product recalls on brand loyalty
Kristina Žagar:
Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov
Janja Zorman:
Fiksni oglasni termini na Radiu Slovenija - da ali ne?
Tanja Mavrič:
Vpliv prikazov ženske in moške vloge v oglasih na nakupne odločitve porabnikov
Simona Osterman:
Pritegnitev pozornosti porabnika v oglaševanju na prostem
Matija Lipar:
Vpliv razvoja internetne tehnologije na trženjsko komuniciranje v spletnih skupnostih
Marija Stergar:
Merjenje uspešnosti odnosov z javnostmi v Sloveniji
Arumugam Rajamanickam:
Impact of electronic marketing
Vasja Veber:
Spletna analitika kot podpora spletnemu trženju
Uroš Jenko:
Organizacijsko komuniciranje ter usklajevanje med podobo in identiteto organizacije
Nina Jurica:
Trženjsko komuniciranje nepridobitnih organizacij za pridobivanje donacij iz dohodnine
Marko Savić:
Corporate design strategy and branding
Danijela Negovanović:
Strateška trženjska naravnanost v slovenskih podjetjih
Ludvik Uhan:
Uporaba finančnih meril pri merjenju uspešnosti trženja na medorganizaci[j]skih trgih investicijskih izdelkov
Ana Križmančič:
Položaj in odločevalska moč tržnikov v izbranih slovenskih podjetjih
Katja Kočevar Leskovec:
Pospeševanje prodaje preko interneta na primeru Term Krka
Blanka Tacer:
Trženjski vidik kadrovske funkcije
Ela Željka Žilič:
Analiza prodaje oglasnega prostora na slovenskih televizijskih programih
Olivera Krklješ:
University education branding
Maja Škrinjar:
Analiza zadovoljstva strank v segmentu poslovanje s podjetji v UniCredit Bank
Nastja Ahčin:
Podoba in ugled podjetja Domplan v očeh odjemalcev in drugih deležnikov
Erik Curk:
Konceptualni model ravnanja odnosov z odjemalci
Irena Plevelj:
Informacije za načrtovanje trženja novega zdravila
Miha Plantarič:
Management blagovnih znamk glasbenih izvajalcev
Nina Bandelj:
Oblikovanje programa zvestobe v bančništvu
Tine Lavrič:
Odnosi z javnostmi - med potrjeno kakovostjo in zaznavo porabnikov
Tjaša Klukej:
Primerjava vloge trženja v slovenskih in avstrijskih podjetjih
Bojana Planina Repovž:
Vpliv dramaturgije na uspešnost in učinkovitost dogodka kot orodja trženjskega komuniciranja
Tjaša Gruden:
Merjenje kakovosti trženjskih odnosov med odjemalci in ponudniki na medorganizacijskih trgih
Magdalena Janevikj:
Developing digital marketing with use of Facebook in the case of an e-commerce company
Janja Žbontar Škraba:
Vpliv zaznane družbene odgovornosti podjetij na zvestobo porabnikov
Nataša Marković:
Analiza uporabniške izkušnje z e-novicami s pomočjo metode sledenja očem
Biljana Bartulac:
Generacija Y in izzivi oglaševanja na primeru kampanje za blagovno znamko Diesel
Ivana Jurić:
Čustveno odzivanje porabnikov na televizijsko oglaševanje
Živa Likozar:
Ustno izročilo in prepoznavnost spletne trgovine s pomočjo družbenega omrežja Facebook
Tanja Boškovska:
Elements of marketing strategy for Conrad Electronic Company and its perspectives in the Macedonian market
Eva Hrastelj:
Marketing strategy adaptation to crisis in Slovenian and Spanish companies
Marko Krebelj:
Razlike v nakupnih navadah med segmenti porabnikov po fazah v življenjskem ciklu in generacijah
Jasmina Rezar:
Analiza uspešnosti programa zvestobe
Klara Pilko:
Zavedanje zaposlenih v javnem zdravstvu o pomenu ozaveščanja bolnikov o krepitvi zdravja in preprečevanju bolezni
Petra Vitezič:
Globalni vplivi na trženjsko komuniciranje zdravil brez recepta v Sloveniji
Meta Arh:
Izboljševanje zadovoljstva in zvestobe strank z uvajanjem koncepta verige vrednosti
Darja Grošelj:
Determinants of knowledge sharing in virtual community
Riitta Fagerholm Mošić:
Ecological consumer behaviour in Slovenia
Staša Cilenšek:
An ingredient branding strategy and the further development of a brand
Maruša Flerin:
Uspešnost pasičnega oglaševanja
Marta Begonja:
The influence of public relations on fundraising in a non-profit organization
Milena Raičević:
Comparison of destination image and identity
Tara Urbančič:
Vpliv Instagram vplivnežev na sprejemanje in uporabo mobilnih denarnic z vidika prenosa zaupanja
Iskra Ilieska, Stezimir Trajkovski:
Increasing product awarness through social media marketing for B2B companies
Tine Berginc:
Skupinski nakupi kot oblika pospeševanja prodaje
Nina Luzar:
Vpliv radijskega oglaševanja na proces nakupnega odločanja
Julija Šmid:
Vloga čustev v televizijskem oglaševanju trgovcev z živili in njihov vpliv na zaupanje ter nakupne odločitve potrošnic
Zarja Zrinski:
Vloga oglaševanja ukrepov za preprečevanje širjenja okužbe s SARS-CoV-2 in odziv zaposlenih v izbranem podjetju
Julija Pintar:
Changing consumer commuting habits in Slovenia through urban mobility trends
Maria-Paula Tomac:
Consumption of dietary supplements and trust in information sources with regard to the COVID-19 pandemic
Darja Lamovšek:
Ocena trženjske priložnosti za digitalni gradbeni dnevnik SiteLOG na slovenskem trgu
Shqipe Reçica Sefa:
The impact of market orientation and innovation on SME performance
Alenka Gajšek:
Pomen poznavanja ciljnih skupin pri trženju muzejev
Lina Sodin:
The importance of sustainability in consumer choice in Slovenia and the United Kingdom
Lars Mislej:
Sprejemanje oglaševanja preko pametnih telefonov pri porabnikih
Neja Bizjak:
The use of crowdsourcing in marketing
Nina Dolinšek:
Vedenje porabnikov blagovnih znamk na družbenem omrežju Facebook
Sabina Čepon:
Uspešnost trženjskega komuniciranja mobilnih aplikacij
Frančišek Kunčič:
Odziv porabnikov na slikovno ali besedilno elektronsko pošto glede na fazo v nakupnem procesu
Ana Jankovska:
The impact of guerrilla vs. traditional marketing communication on consumer attitudes
Irena Vrtačnik Dujić:
Identifikacija dejavnikov zadovoljstva uporabnikov športno rekreacijskih dejavnosti v parku Tivoli
Nadja Djuričič:
Dejavniki uspešnega vključevanja znanih osebnosti v oglaševanje nepridobitnih organizacij
Ana Gorenc:
Dejavniki izbire visokošolske institucije za srednješolce
Monika Lapanja:
Pomen ugleda izobraževalne inštitucije
Špela Lalić:
Vpliv kampanje korporativnega komuniciranja na ugled podjetja
Irena Marolt Lavrič:
Dejavniki uspešnosti spletnega oglaševanja malih podjetij
Vanja Žitnik:
Družbeno omrežje LinkedIn kot učinkovito orodje za pridobivanje potencialnih kupcev na medorganizacijskih trgih
Aleksander Potočnik:
Akcijski letak kot orodje za pospeševanje prodaje in oglaševalski medij
Anja Bavčar:
Corporate social responsibility and consumers's willingness to pay
Haris Beširević:
Brand loyalty to smartphones in Slovenia
Patricia Bevc:
Web analytics usage in e-commerce
Danijela Ivanović:
Vpliv modnih spletnih dnevnikov na potrošnike in podjetja
Tjaša Kenda:
Zaznana podoba blagovne znamke Ekonomske fakultete
Nina Rudl:
Soustvarjanje vrednosti blagovne znamke na družbenem omrežju Istagram
Grega Todorović, Anja Trobec:
Measurement of marketing performance and marketing strategy in Slovenian companies
Silvana Žorž, Stella Korošec:
The need for branding in Slovenian startups
Suzana Bavčar Rože, Kristina Furlan:
Analiza maloprodaje podjetja Mlinotest s poudarkom na dejavnikih kupčeve izbire trgovine
Ula Kovačič:
Dejavniki sprejemanja mobilnega trženja med porabniki v dobi pametnih telefonov
Nina Draksler:
Nakupna odločitev potrošnikov pri spletnem nakupovanju dodatkov za mobilne naprave
Taja Oremuž, Mojca Čerpnjak:
Vpliv zaznave družbeno odgovornega podjetja na nakupne odločitve porabnikov
Vanja Čas:
Trajnostno trženje in konkurenčne prednosti na primeru Mlekarne Celeia
Katarina Kern Pirnat:
The process of rebranding as a tool for altering consumer’s brand perception
Neja Rant:
Perceived value of online advertising and its influence on consumer purchase intentions in residential real estate
Lucija Filipič:
Zaznava slovenskih porabnikov blagovne znamke Starbucks pred vstopom na slovenski trg
Maja Jovanovska, Maja Kralj, Nejc Jarm:
Ad personalization and the privacy paradox in data-driven marketing communication strategies
Urša Pratneker:
Dejavniki odločanja potrošnikov pri nakupu zdravil brez recepta v Sloveniji
Dafne Dimitrova, Aleksandra Dimitrieska, Marija Ivanovska:
The impact of branding and brand related marketing activities on a company's performance
Anja Jermančič:
Vpliv zaznave z avtonomnostjo povezane varnostne tehnologije avtomobilske znamke Volvo na nakupno odločanje porabnikov
Bruna Ignac:
The role of online and offline channels in delivering omnichannel customer experience
Domen Gulič:
The impact of electronic word-of-mouth through the consumer decision journey
Sergej Savić:
Vpliv spletnega komuniciranja na trženje nepremičnin
Jana Štokelj:
Dejavniki porabnikove vključenosti v blagovne znamke na družbenih omrežjih
Živa Benčina, Teja Burja:
Impact of innovation on consumer's brand perception
Gregor Debeljak, Maja Mikulin:
Consumers' perceived value of Adidas as a casual sportswear brand
Biljana Bečić:
Perception of the Greek national image and purchase behaviour for oil and olive oil in Montenegro
Maja Urh:
Analiza slovenskega trga z inkontinenčnimi pripomočki
Nastja Šrimpf:
Pričakovanja porabnikov glede okusa pijače z vidika nevroznanosti
Ines Mujakić:
Zaznave trženjskega komuniciranja prek profilov mikro-slavnih osebnosti med mladimi uporabniki instagrama v Sloveniji
Lina Bravničar:
Uspešnost oglaševanja na družbenih omrežjih
Maja Lapajne:
Analiza kredibilnosti spletnih ocen uporabnikov na primeru spletne strani Booking.com
Vesna Vičar Ogrin:
Vrednost življenjske dobe kupčeve zvestobe v specializirani turistični agenciji
Jerneja Ažman:
Vpliv zaznane družbene odgovornosti na porabnikove namere nakupa storitev
Špela Fabjan:
Etična paradigma oglaševanja z vidika strokovnjakov v oglaševalskih agencijah
Marijana Livk:
Gender dimension of brand personality
Tadeja Kovač:
Analiza sprejemljivosti tehnik pospeševanja prodaje za generaciji Y in Z
Petra Korenčič:
Vpliv komuniciranja družbene odgovornosti na notranje deležnike
Tjaša Skubic:
Zgodnji opozorilni sistem za študente in njegova vpeljava v kontekst visokošolskega izobraževanja
Anja Simonič:
Moč glasbe v oglaševanju pri obujanju nostalgije in čustev
Anamarija Livk:
Zaznavanje verodostojnosti vplivnežev na področju prehrane in njihov vpliv na nakupne odločitve uporabnikov Instagrama
Neža Maklin:
The risk of omitting warmth or competence information for brands on social media
Janža Vidoni:
The impact of celebrity endorsement on consumer brand quality perception of sporting goods
Dilara Özbay:
The effects of the general data protection regulation (GDPR) on digital marketing practice in Slovenia
Nastasja Štesl:
Digitalno trženje v športnih organizacijah
Eva Homan:
Vpliv spremembe embalaže na zaznavanje blagovne znamke Teekanne in nakupno odločanje
Dijana Novaković:
Vpliv sledenja vplivnežem na Instagramu na samopodobo žensk
Katja Pezdirc:
Vpliv ponovnega ciljanja na nakupno odločanje slovenskih milenijcev na Facebooku
Lara Humek:
Effect of discount price framing on consumer buying behaviour
Barbara Pikl:
Millennials' attitudes towards Instagram advertisements
Amna Džambić Branković:
Social media marketing activities and source credibility influence on brand awareness and brand loyalty
Neli Lenček:
The phenomenon of programmatic advertising and audience targeting
Hasan Okanović:
Effects of brand identity for employees in Bosnia and Herzegovina
Jelena Mugoša:
The role of social media in communicating sustainability
Katja Lotrič:
Vpliv barv na potrošnikovo izbiro blagovnih znamk na podlagi nezavednega znamčenja
Jan Kolenc:
The connection between sustainability reporting and financial performance in Slovenian companies
Teja Breskvar:
Prepoznavnost blagovne znamke podjetja Vrtnarstvo Breskvar
Hana Kečanović, Matic Žmuc:
Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke in zaznavanje njenega premoženja na družbenem omrežju TikTok
Rok Hribšek:
Segmentacija spletnih kupcev živil
Boris Tone Peršak:
Vpliv trajnostnih iniciativ podjetij na nakupne navade potrošnikov pri nakupovanju oblačil
Urška Lovšin, Teja Vrščaj:
Analiza medgeneracijskih pogledov na zaupanje vplivnežem
Ajda Kuhar, Lucija Žohar:
The parental view of advertising to children through digital media
Ana Mihelič:
Potrebe potrošnikov po edinstvenosti in trženjsko komuniciranje unikatnih produktov
Boštjan Vilhar:
Interakcija med mladimi odraslimi in vladnimi organizacijami preko vladnih družbenih omrežij
Anamarija Ahlin:
Vpliv trajnostnega trženja na vedenje porabnikov in konkurenčno prednost podjetij
Petja Oplotnik:
Consumer-brand relationship in direct-to-consumer business model
Nataša Vene:
Vpliv pospeševanja prodaje na odločitev o nakupu določene blagovne znamke tekaških copat
Špela Gabrijelčič:
The influence of consumer trust and environmental concern on purchase decisions regarding organic food
Andrei Savushkin:
Differences in the need for cognition and emotional reactions in customer perceptions in advertising of theatre production
Kristina Zvonar:
Vloga humorja in hedonistične izkušnje v vplivnostnem trženju na Tiktok-u
Biba Milavec:
Management luksuznih blagovnih znamk v digitalnem okolju
Armina Selimanović:
Parazitno oglaševanje na družbenih omrežjih, namenjeno otrokom
BSc theses (110)
Andreja Bertoncelj:
Izvajanje strategije potiska in potega v podjetju Merkur, d.d., Naklo
Lidija Božič:
Oblikovanje strategije tržnega komuniciranja za kulturno prireditev Bruc Milenium
David Zupančič:
Analiza trga v nutricevtski dejavnosti
Mateja Zorn:
Tržno komunikacijski program kulturnega dogodka s poudarkom na komunikcijskih kanalih
Valentin Koloini:
Odnosi z javnostmi in podoba nepridobitne organizacije
Darinka Suhadolnik:
Razvoj metod merjenja gledanosti televizije
Tanja Rudolf:
Standardiziran in lokaliziran pristop h globalnemu oglaševanju
Marta Ivančič:
Analiza nakupno-prodajnega odnosa na primeru uvajanja nove storitve elektronskega bančništva
Tamara Preskar:
Podlaga tržnokomunikacijske strategije regionalnega razvojnega programa Posavja
Niko Kušar:
Oglaševanje prek SMS sporočil
Sanja Kmetec:
Vloga trženja in uporabnost informacijskih tehnologij pri ravnanju odnosov s strankami (CRM)
Aleš Žiberna:
Segmentacija končnih porabnikov z uporabo statističnih metod
Patrick Vesel:
Program zvestobe kupcev na primeru Poslovnega sistema Mercator
Tina Kokalj:
Oblikovanje trženjskega načrta nastopa podjetja Etiketa tiskarna, d.d. na spletu
Nina Žlajpah:
Merjenje uspešnosti oglaševanja z Brand Monitorjem
Andrej Muževič:
Analiza odnosov med ponudniki in povpraševalci na trgu trženjskega raziskovanja v Sloveniji
Janez Jereb:
Uporaba navideznega nakupovanja v trženjskem raziskovanju
Žiga Čebulj:
Korporativno komuniciranje na internetu
Nina Hočevar:
Proračuni za programe tržnega komuniciranja pri naročniku in oglaševalski agenciji
Katja Kočevar Leskovec:
Trženjski splet Hotelov Otočec
Boštjan Hribovšek:
Prirejanje dogodkov kot oblika komunikacije podjetja z okoljem
Helena Močnik:
Trženjski odnosi med medijskim nosilcem in naročnikom na primeru 24ur.com
Klemen Urbančnik:
Oglaševanje na medorganizacijskih trgih na primerih slovenskih proizvodnih podjetij
Janja Lasič:
Otroške revije in internet kot medij za oglase, namenjene otrokom
Monika Lisjak:
Merjenje učinkovitosti akcije pospeševanja prodaje "Brez dvoma"
Damijan Oblak:
Analiza ponudbe in povpraševanja na slovenskem trgu nosilcev zvoka
Valentina Nahtigal:
Slovenija kot blagovna znamka
Martina Bandelj:
Vpliv tržnega komuniciranja na povpraševanje po tobačnih izdelkih
Katarina Dolinar:
Vzpostavljanje kongresnega urada kot nosilca trženjskega komuniciranja kongresne dejavnosti v Sloveniji
Irena Oven:
Odnosi z javnostmi v nepridobitni organizaciji
Zoran Loboda:
Analiza najuspešnejših oglaševalskih akcij telekomunikacijskih podjetij v Sloveniji
Polonca Črnigoj:
Analiza privlačnosti panoge trgovine s strešno kritino in proces nakupnega odločanja o strešni kritini v gospodinjstvih
Lucija Turel:
Odnos do merjenja uspešnosti oglaševanja med večjimi slovenskimi oglaševalci
Barbara Zbačnik:
Primerjalna analiza med teoretičnim vidikom odzivnosti porabnikov na pozive v oglasih in prakso oglaševalsih agencij v Sloveniji
Tjaša Košorok:
Merjenje in napovedovanje tržnega povpraševanja
Julija Založnik:
Preverjanje uspešnosti oglaševanja premoženjskega zavarovanja Superstan
Miha Valentinčič:
Strategije in programi trženja v hotelskih podjetijh
Alja Ulaga:
Uvajanje blagovne znamke vitaminov na slovenski in hrvaški trg
Peter Razinger:
Tržno komunikacijski program za podjetje Avto Partner d.o.o.
Katja Mlakar:
Spolnost v oglaševanju
Saša Ilinčič:
Razvoj blagovne znamke Petrol
Jerneja Fidler:
Stopnja vpletenosti in vplivi na stališča za oglase v zdravstvenih domovih
Blaž Kondža:
Ovrednotenje trženjske strategije in tržnega komuniciranja avtomobila prestižnega razreda
Luka Šteger:
Priprava trženjskega načrta za Webasto BlueCool
Goran Pintarič:
Obseg oglaševanja v televizijskih programih
Manica Gostiša:
Vrednote, motivacija in prodajna uspešnost prodajnega osebja
Živa Sambolec:
Tržno-komunikacijski načrt na primeru Zavoda RS za transplantacijo organov in tkiv
Lucija Lapuh:
Analiza vloge tržnega komuniciranja v proizvodnih in storitvenih podjetjih Posavja in Dolenjske
Jaka Kravanja:
Sponzorstvo kot strategija krepitve blagovne znamke podjetja
Marko Konič:
Informacijsko-komunikacijske tehnologije v trženjskem komuniciranju
Jaka Satler:
Optimiziranje oglaševalskega predračuna na praktičnem primeru
Aleš Njegovan:
Analiza portfelja blagovne znamke Iskratel in predlog nove strategije
Ana Markočič:
Odnos mladih do blagovne znamke MTV in do oglaševanja
Andreja Lampe:
Trženjsko komuniciranje osebnih računov za otroke
Barbara Libanov:
Izzivi medijskega načrtovanja za ciljno skupino mladih
Polonca Simšič:
Stopnje odziva in pridobivanje respondentov v procesu trženjskega raziskovanja
Marija Šmid:
Merjenje uspešnosti oglaševanja na primeru blagovne znamke Cockta
Viktor Vrhunc:
Odzivi uporabnikov na spletno oglaševanje
Gregor Goslar:
Pozicioniranje strešnih in fasadnih panelov Trimo na slovenskem trgu
Aleš Žehelj:
Vpliv kulture na oglaševalske sloge Nove Evrope
Matej Trpin:
Pomen strokovnih sejmov z vidika obiskovalcev
Ivka Sazdova:
Globalni katalog proizvodov kot orodje trženjskega komuniciranja
Martin Bedjanič:
Uspešnost in učinkovitost oglaševanja zaradi zasičenosti okolja z oglasi
Mateja Grobelnik:
Ravnanje odnosov s porabniki na internetu
Vesna Boh:
Trženjski odnosi med medijsko agencijo in naročnikom
Petja Rogelj:
Kultura in oglaševalski slogi v Nemčiji, Franciji, Italiji in Sloveniji
Petra Muth:
Način vzbujanja pozornosti porabnikov na primeru oglaševanja izdelkov za nego kože
Vesna Zečević:
Trženjsko komuniciranje novih izdelkov in storitev na medorganizacijskem trgu
Tina Leskovšek:
Okvirna strategija komuniciranja Slovenije slovenskim turistom
Mojca Brežnik Ažman:
Strateška analiza v okviru trženjskega načrta za družinam prijazen hotel
Maja Hosta:
Znanja in sposobnosti sodobnega tržnika
Igor Karmelić:
Vpliv trženjskega komuniciranja na stališča do blagovnih znamk pri nizki vpletenosti v nakup
Darja Grošelj:
Oblikovanje spletne skupnosti na primeru spletnega mesta Videolectures.net
Denis Bahun:
Podoba blagovne znamke Fiat med študenti ljubljanskih fakultet
Dragica Šmigić:
Trženjsko-komunikacijski splet za slovensko leposlovje na primeru Založbe.com
Rok Gros:
Preverjanje uspešnosti oglaševanja
Urška Ivančič:
Povezanost kreativnosti in uspešnosti v oglaševanju
Jasna Gabrič:
Radijsko spletno oglaševanje v Sloveniji
Suzana Petrovič:
Vpliv TV oglaševanja na prehrambene navade otrok
Tina Cesar:
Pomen družbene odgovornosti in donatorstva za podjetje in nepridobitno organizacijo
Lea Norčič:
Ovrednotenje primerjalnega oglaševanja na strani porabnikov
Anja Bertoncelj:
Komuniciranje in vpliv družbene odgovornosti podjetij na porabnike
Mitja Korelc:
Sprožilci nakupnih odločitev pri neposrednem trženju
Jerko Grom:
Virusno trženjsko komuniciranje
Miha Zupančič:
Trženjsko uspešno oblikovanje spletnih strani
Barbara Mesec:
Stališča uporabnikov do oglaševanja na spletnem portalu Rtvslo.si
Melita Trpin:
Odzivi uporabnikov na oglaševanje v družbenih medijih
Marko Klemenčič:
Vpliv gospodarske krize na trženjski vidik družbene odgovornosti podjetij
Ana Gorenc:
Vloga trženjskega komuniciranja pri soznamčenju blagovnih znamk
Klavdija Pavlovski:
Zviševanje prepoznavnosti blagovne znamke Bikkembergs s pomočjo celovitega trženjskega komuniciranja
Nika Halužan:
Vpliv umeščanja v televizijske serije na umeščanje blagovne znamke
Biljana Malešević:
Odnos bralcev do brezplačnikov na primeru Žurnala
Tomaž Koprivec:
Vpliv skupinskega nakupovanja na spletnih portalih na vedenje porabnikov
Petar Gidaković:
Pomen zaupanja na primeru spletne strani fusioncash.com
Aljaž Lavrenčič:
Odnosi porabnikov do bioprehrane
Anja Grobelnik:
Stališča uporabnikov do spletnega oglaševanja na primeru Double Recall
Anja Birsa:
Napredek v spletnem oglaševanju in oglaševalska platforma DoubleRecall
Jasna Durić:
Gledanost televizije med otroki in mladostniki
Urška Agnič:
Management korporativne blagovne znamke znotraj podjetja
Boštjan Vilhar:
Primerjava dveh trženjsko-komunikacijskih projektov uveljavljene blagovne znamke v družbenih medijih
Maruša Češnovar:
Odnos med trženjem in prodajo v Papirnici Goričane
Naja Filipan:
Odnos mladih do mobilnega oglaševanja in oglaševanja preko mobilnih aplikacij
Carlos Eduardo Nobre De Sousa:
Guerrilla marketing communication for music event Sladko mučenje
Vanja Kuzmić:
Medijsko načrtovanje in zakup za ciljno skupino mladih
Špela Žorž:
Značilnosti uspešnih in učinkovitih trženjsko - komunikacijskih akcij
Aleš Cimprič:
Komuniciranje družbene odgovornosti preko spletnih strani podjetij v Sloveniji
Darja Vipavc:
Merjenje branosti in digitalne tehnologije
Dea Kverh:
Naključno sidranje iz okolja in nakupne namere porabnikov
Tjaša Krobot:
Merjenje uspešnosti sponzorstva v športu
Maruša Grešak:
Vpliv strahu pred smrtjo na trajnostno potrošnjo
Other documents (14)
Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar:
From car use reduction to ride-sharing
Petar Gidaković, Mateja Kos Koklič, Mila Zečević, Vesna Žabkar:
The influence of brand sustainability on purchase intentions
Mila Zečević, Petar Gidaković, Vesna Žabkar, Mateja Kos Koklič:
Consumer confusion caused by nutrition apps in product healthiness evaluation
Maja Arslanagić-Kalajdžić, Selma Kadić-Maglajlić, Jasmina Dlačić, Vesna Žabkar:
"We go together"
Barbara Culiberg, Hichang Cho, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar:
The role of moral foundations, anticipated guilt and personal responsibility in predicting anti-consumption for environmental reasons
Petar Gidaković, Vesna Žabkar:
The formation of consumers' warmth and competence impressions of corporate brands
Tomaž Čater, Barbara Čater, Patricia Milić, Vesna Žabkar:
Drivers of corporate environmental and social responsibility practices
Petar Gidaković, Vesna Žabkar:
How industry and occupational stereotypes shape consumers' trust, value and loyalty judgments concerning service brands
Mila Zečević, Dejan Mijatović, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar, Petar Gidaković:
User perspectives of diet-tracking apps
Petar Gidaković, Ilona Szőcs, Adamantios Diamantopoulos, Arnd Florack, Martin Egger, Vesna Žabkar:
The interplay of brand, brand origin and brand user stereotypes in forming value perceptions
Matej Kovač, Vesna Žabkar:
Do social media and e-mail engagement impact reputation and trust-driven behavior?
Vesna Žabkar, Maja Hosta:
Antecedents of environmentally and socially responsible sustainable consumer behavior
Živa Kolbl, Adamantios Diamantopoulos, Maja Arslanagić-Kalajdžić, Vesna Žabkar:
Do brand warmth and brand competence add value to consumers?
Urša Golob, Klement Podnar, Vesna Žabkar:
Sustainability communication