izpis_h1_title_alt

Analiza prodaje oglasnega prostora na slovenskih televizijskih programih : magistrsko delo
ID Žilič, Ela Željka (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zilic4219.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, televizija, trženje, oglas, poslovno komuniciranje, prodaja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E.Ž. Žilič]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 73 str.
PID:20.500.12556/RUL-14900 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19879654 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:845
Število prenosov:184
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, television, marketing, advertisement, business communication, sales, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj