izpis_h1_title_alt

The process of rebranding as a tool for altering consumer’s brand perception : master's thesis
ID Kern Pirnat, Katarina (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kern_pirnat4484-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, business communication, brands, Cockta, changes, image, consumer behaviour, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Kern Pirnat]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 55, 27 str.
PID:20.500.12556/RUL-134576 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:92753923 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:19.01.2022
Število ogledov:8260
Število prenosov:81
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv prenove blagovne znamke na potrošnikovo zaznavanje
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, Cockta, spremembe, image, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj