izpis_h1_title_alt

Consumer-brand relationship in direct-to-consumer business model : master's thesis
ID Oplotnik, Petja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,52 MB)
MD5: 45A611204B2AB8F7893244C5317B110D

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, direct marketing, brands, consumer, business model, business communication, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:P. Oplotnik
Leto izida:2023
Št. strani:III, 51, 32 str.
PID:20.500.12556/RUL-155164 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:183607043 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.03.2024
Število ogledov:661
Število prenosov:476
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razmerje znamka-potrošnik v poslovnem modelu neposredne prodaje potrošniku
Ključne besede:trženje, direktno trženje, blagovne znamke, potrošnik, poslovni model, poslovno komuniciranje, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj