izpis_h1_title_alt

Podoba blagovne znamke Fiat med študenti ljubljanskih fakultet : diplomsko delo
ID Bahun, Denis (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bahun3606.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:avtomobilska industrija, industrijsko podjetje, Fiat, blagovne znamke, identiteta podjetja, image, študenti, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Bahun]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 44 str., 15 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13230 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18322662 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1203
Število prenosov:267
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:car industry, industrial enterprises, trademarks, corporate identity, image, students, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj