izpis_h1_title_alt

Vpliv zaznave družbeno odgovornega podjetja na nakupne odločitve porabnikov : skupinsko magistrsko delo
ID Oremuž, Taja (Avtor), ID Čerpnjak, Mojca (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cerpnjak2792-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, podjetje, družbena odgovornost, etika, poslovno komuniciranje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Oremuž
Leto izida:2017
Št. strani:IV, 101, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-100454 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24339174 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:934
Število prenosov:121
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of perception of a socially responsible company on consumer purchasing decisions
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, consumer psychology, purchasing, decision making, enterprises, social responsibility, ethics, business communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj