izpis_h1_title_alt

Analiza vloge tržnega komuniciranja v proizvodnih in storitvenih podjetjih Posavja in Dolenjske : diplomsko delo
ID Lapuh, Lucija (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/lapuh2152.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, regije, podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, raziskave, metodologija, struktura, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Lapuh]
Leto izida:2005
Št. strani:41 str., 34 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-9388 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:16081126 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:970
Število prenosov:184
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, regions, marketing, business communication, research, methodology, structure, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj