izpis_h1_title_alt

Increasing product awarness through social media marketing for B2B companies : the case of the Usjepor company
ID Ilieska, Iskra (Avtor), ID Trajkovski, Stezimir (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ilieska2265-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, business communication, products, social network, media, enterprises
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Ilieska
Leto izida:2016
Št. strani:II, 65, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-94802 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23891686 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2017
Število ogledov:1424
Število prenosov:265
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Povečanje poznavanja izdelkov s pomočjo družbenih medijev za podjetja na medorganizacijskih trgih : primer podjetja Usjepor
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, marketing mix, poslovno komuniciranje, proizvodi, socialne mreže, mediji, case study, podjetje, Usjepor

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj