izpis_h1_title_alt

Increasing product awarness through social media marketing for B2B companies : the case of the Usjepor company
Ilieska, Iskra (Avtor), Trajkovski, Stezimir (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/ilieska2265-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:interorganizational systems, intercompany marketing, business communication, products, social network, media, enterprises
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2016
Založnik:[I. Ilieska
Št. strani:II, 65, 8 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:23891686 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:438
Število prenosov:200
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Povečanje poznavanja izdelkov s pomočjo družbenih medijev za podjetja na medorganizacijskih trgih : primer podjetja Usjepor
Ključne besede:medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, marketing mix, poslovno komuniciranje, proizvodi, socialne mreže, mediji, case study, podjetje, Usjepor

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj