izpis_h1_title_alt

Zaznavanje verodostojnosti vplivnežev na področju prehrane in njihov vpliv na nakupne odločitve uporabnikov Instagrama : magistrska naloga
ID Livk, Anamarija (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/livk3375-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, informacije, družbena omrežja, Instagram
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Livk]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 56, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-114068 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25038566 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:768
Število prenosov:94
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Perception of food influencers' credibility and their impact on purchase decisions of Instagram users
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, purchasing, decision making, information, social networks, Instagram

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj