izpis_h1_title_alt

Dejavniki porabnikove vključenosti v blagovne znamke na družbenih omrežjih : magistrsko delo
ID Štokelj, Jana (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/stokelj2929-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, potrošnik, socialne mreže, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Štokelj]
Leto izida:2018
Št. strani:III, 56, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-104759 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.139
COBISS.SI-ID:24602854 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.10.2018
Število ogledov:671
Število prenosov:56
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The antecedents of consumer engagement with brands on social networks
Ključne besede:marketing, brands, consumer, social network, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj