izpis_h1_title_alt

Trajnostno trženje in konkurenčne prednosti na primeru Mlekarne Celeia : magistrsko delo
ID Čas, Vanja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cas2794-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, mlekarstvo, industrijsko podjetje, Mlekarna Celeia, trženje, trajnostni razvoj, poslovno komuniciranje, konkurenčne prednosti, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Čas]
Leto izida:2017
Št. strani:II, 54 str.
PID:20.500.12556/RUL-100478 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24409062 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.03.2018
Število ogledov:2316
Število prenosov:270
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sustainable marketing and competitive advantages: the case of the company Mlekarna Celeia
Ključne besede:Slovenia, dairying, industrial enterprises, Mlekarna Celeia, marketing, sustainable development, business communication, competitive advantage, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj