izpis_h1_title_alt

Trajnostno trženje in konkurenčne prednosti na primeru Mlekarne Celeia : magistrsko delo
Čas, Vanja (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/cas2794-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, mlekarstvo, industrijsko podjetje, Mlekarna Celeia, trženje, trajnostni razvoj, poslovno komuniciranje, konkurenčne prednosti, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2017
Založnik:[V. Čas]
Št. strani:II, 54 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24409062 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:513
Število prenosov:147
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sustainable marketing and competitive advantages: the case of the company Mlekarna Celeia
Ključne besede:Slovenia, dairying, industrial enterprises, Mlekarna Celeia, marketing, sustainable development, business communication, competitive advantage, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj