izpis_h1_title_alt

Impact of innovation on consumer's brand perception : master's thesis
ID Benčina, Živa (Avtor), ID Burja, Teja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bencina2973-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, brands, innovations, valuation, consumer, consumer behaviour, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Benčina
Leto izida:2018
Št. strani:IV, 96, 9 str.
PID:20.500.12556/RUL-105645 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:24845030 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2018
Število ogledov:2008
Število prenosov:156
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vpliv inovacij na porabnikovo zaznavo blagovne znamke
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, inovacije, vrednotenje, potrošnik, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza, case study, Adidas

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj