izpis_h1_title_alt

Corporate design strategy and branding : the role of design management in developing the corporate identity
Savić, Marko (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/savic4142.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:podjetje, kultura podjetja, identiteta podjetja, image, blagovne znamke, strategija, design
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2010
Založnik:[M. Savić]
Št. strani:II, 72, 13 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:005.336.3
COBISS.SI-ID:19561958 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:683
Število prenosov:173
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, corporate culture, corporate identity, image, trademarks, strategy, design

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj