izpis_h1_title_alt

Corporate design strategy and branding : the role of design management in developing the corporate identity
ID Savić, Marko (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/savic4142.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:podjetje, kultura podjetja, identiteta podjetja, image, blagovne znamke, strategija, design
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Savić]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 72, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-14541 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.336.3
COBISS.SI-ID:19561958 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1991
Število prenosov:248
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, corporate culture, corporate identity, image, trademarks, strategy, design

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj