izpis_h1_title_alt

Vpliv prikazov ženske in moške vloge v oglasih na nakupne odločitve porabnikov : magistrsko delo
ID Mavrič, Tanja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mavric3539.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, oglas, spol, potrošnik, nakup, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Mavrič]
Leto izida:2008
Št. strani:IV, 90 str., 23 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12635 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:17803494 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:953
Število prenosov:539
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, business communication, advertisement, sex, consumer, purchasing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj