izpis_h1_title_alt

Pritegnitev pozornosti porabnika v oglaševanju na prostem : magistrsko delo
ID Osterman, Simona (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/osterman3565.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglas, prodaja, uspeh, meritve, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Osterman]
Leto izida:2008
Št. strani:97 str., XI str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12710 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17882598 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:899
Število prenosov:163
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertisement, sales, success, measurements, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj