izpis_h1_title_alt

Pomen zaupanja v trženjskih odnosih med naročniki in raziskovalci ter uporaba rezultatov trženjskih raziskav v slovenskih podjetjih : magistrsko delo
ID Velepec Torkar, Katja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/velepec311.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, management, trženje, raziskovalno delo, sodelovanje, tržne raziskave, etika, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Velepec]
Leto izida:2004
Št. strani:99 str., 33 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4383 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14474982 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1237
Število prenosov:252
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, management, marketing, research work, cooperation, market research, ethics, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj