izpis_h1_title_alt

Pomen zaupanja v trženjskih odnosih med naročniki in raziskovalci ter uporaba rezultatov trženjskih raziskav v slovenskih podjetjih : magistrsko delo
Velepec Torkar, Katja (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/velepec311.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, management, trženje, raziskovalno delo, sodelovanje, tržne raziskave, etika, case study
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2004
Založnik:[K. Velepec]
Št. strani:99 str., 33 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:14474982 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:634
Število prenosov:183
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, management, marketing, research work, cooperation, market research, ethics, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj