izpis_h1_title_alt

Dejavniki uspešnega vključevanja znanih osebnosti v oglaševanje nepridobitnih organizacij : magistrsko delo
ID Djuričič, Nadja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/djuricic1830-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:neprofitne organizacije, trženje, oglaševanje, osebnost, uspeh, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Djuričič]
Leto izida:2015
Št. strani:II, 61, 41 str.
PID:20.500.12556/RUL-80503 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:22820326 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.03.2016
Število ogledov:1158
Število prenosov:157
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The role of celebrity endorsers integration in advertising in non-profit organizations
Ključne besede:non-profit organizations, marketing, advertising, personality, success, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj