izpis_h1_title_alt

Čustveno odzivanje porabnikov na televizijsko oglaševanje : magistrsko delo
Jurić, Ivana (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/juric1221-B.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, television, consumer psychology, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2013
Založnik:[I. Jurić]
Št. strani:III, 53, 28 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:21928678 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:668
Število prenosov:531
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, advertising, advertisement, television, consumer psychology, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj