izpis_h1_title_alt

Vpliv ponovnega ciljanja na nakupno odločanje slovenskih milenijcev na Facebooku : magistrsko delo
ID Pezdirc, Katja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pezdirc3890-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, družbeni mediji, Facebook, vedenje potrošnikov, nakup, odločanje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Pezdirc]
Leto izida:2020
Št. strani:IV, 60, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-122860 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:28593411 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:692
Število prenosov:60
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of re-targeting on the purchasing decisions of Slovenian millennials on Facebook
Ključne besede:marketing, advertising, social media, Facebook, consumer behaviour, purchasing, decision making, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj