izpis_h1_title_alt

The need for branding in Slovenian startups : team master's thesis
Žorž, Silvana (Avtor), Korošec, Stella (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/korosec2386-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, entrepreneurship, start-up, brands, valuation, marketing strategy, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2016
Založnik:[S. Žorž
Št. strani:III, 88, 5 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24324838 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:463
Število prenosov:188
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Potreba po znamčenju v slovenskih zagonskih podjetjih
Ključne besede:Slovenija, podjetništvo, zagonsko podjetje, blagovne znamke, vrednotenje, potrošnik, strategija trženja, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj