izpis_h1_title_alt

The need for branding in Slovenian startups : team master's thesis
ID Žorž, Silvana (Avtor), ID Korošec, Stella (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/korosec2386-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, entrepreneurship, start-up, brands, valuation, marketing strategy, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Žorž
Leto izida:2016
Št. strani:III, 88, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-99738 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:24324838 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:13.02.2018
Število ogledov:1166
Število prenosov:227
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Potreba po znamčenju v slovenskih zagonskih podjetjih
Ključne besede:Slovenija, podjetništvo, zagonsko podjetje, blagovne znamke, vrednotenje, potrošnik, strategija trženja, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj