izpis_h1_title_alt

Uspešnost pasičnega oglaševanja : magistrsko delo
ID Flerin, Maruša (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/flerin799-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, Internet, oglas, blagovne znamke, efektivnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Flerin]
Leto izida:2012
Št. strani:III, 68, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-41174 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:20914918 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1119
Število prenosov:145
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:The effectiveness of banner advertising
Ključne besede:marketing, electronic marketing, information technology, Internet, advertisement, trademarks, efficiency, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj