izpis_h1_title_alt

The impact of branding and brand related marketing activities on a company's performance : the case of Slovenian manufacturing companies
Dimitrova, Dafne (Avtor), Dimitrieska, Aleksandra (Avtor), Ivanovska, Marija (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Valentinčič, Aljoša (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dimitrova714-B.pdf Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenija, industrijsko podjetje, podjetje, blagovne znamke, trženje, meritve, podatki, analiza, Slovenia, industrial enterprises, enterprises, trademarks, marketing, measurements, data, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2011
Založnik:[D. Dimitrova
Št. strani:IV, 142, 50 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20715238 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:332
Število prenosov:201
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Vpliv znamčenja in trženjskih aktivnosti vezanih na blagovne znamke na poslovanje podjetij: primer slovenskih proizvodnih podjetij

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj