izpis_h1_title_alt

The impact of branding and brand related marketing activities on a company's performance : the case of Slovenian manufacturing companies
ID Dimitrova, Dafne (Avtor), ID Dimitrieska, Aleksandra (Avtor), ID Ivanovska, Marija (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Valentinčič, Aljoša (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dimitrova714-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenija, industrijsko podjetje, podjetje, blagovne znamke, trženje, meritve, podatki, analiza, Slovenia, industrial enterprises, enterprises, trademarks, marketing, measurements, data, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Dimitrova
Leto izida:2011
Št. strani:IV, 142, 50 str.
PID:20.500.12556/RUL-41137 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20715238 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1638
Število prenosov:367
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Vpliv znamčenja in trženjskih aktivnosti vezanih na blagovne znamke na poslovanje podjetij: primer slovenskih proizvodnih podjetij

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj