izpis_h1_title_alt

Merjenje učinkovitosti akcije pospeševanja prodaje "Brez dvoma" : diplomsko delo
ID Lisjak, Monika (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/lisjak926.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, pospeševanje prodaje, poslovno komuniciranje, nakup, potrošnik, motiviranje, povpraševanje, ponudba, elastičnost, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lisjak]
Leto izida:2003
Št. strani:45 str., 50 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-4038 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:14002918 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1441
Število prenosov:197
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, sales promotion, business communication, purchasing, consumer, motivation, demand, supply, elasticity, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj