izpis_h1_title_alt

Merjenje učinkovitosti akcije pospeševanja prodaje "Brez dvoma" : diplomsko delo
Lisjak, Monika (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/lisjak926.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, pospeševanje prodaje, poslovno komuniciranje, nakup, potrošnik, motiviranje, povpraševanje, ponudba, elastičnost, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2003
Založnik:[M. Lisjak]
Št. strani:45 str., 50 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:14002918 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:912
Število prenosov:153
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, sales promotion, business communication, purchasing, consumer, motivation, demand, supply, elasticity, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj