izpis_h1_title_alt

Ad personalization and the privacy paradox in data-driven marketing communication strategies : master's thesis
ID Jovanovska, Maja (Avtor), ID Kralj, Maja (Avtor), ID Jarm, Nejc (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jovanovska4096-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, business communication, advertising, personality, privacy, marketing strategy, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Jovanovska
Leto izida:2020
Št. strani:V, 123, 36 str.
PID:20.500.12556/RUL-129322 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:50893571 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:814
Število prenosov:111
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Personalizacija oglasov in paradoks zasebnosti v podatkovnih strategijah trženjskega komuniciranja
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, oglaševanje, osebnost, zasebnost, strategija trženja, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj