izpis_h1_title_alt

Impact of electronic marketing : the case study of M S T C LIMITED (a government of India enterprise)
ID Rajamanickam, Arumugam (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rajamanickam282-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Indija, jeklarska industrija, podjetje, MSTC Limited, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, elektronsko poslovanje, odnosi s strankami, informacijski sistemi
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Rajamanickam]
Leto izida:2009
Št. strani:III, 82 str., 23 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13642 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18726374 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:764
Število prenosov:173
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:India, steel industry, enterprises, MSCT Limited, company performance, business efficiency, electronic commerce, customer relationship, information systems

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj