izpis_h1_title_alt

Gender dimension of brand personality : master's thesis
ID Livk, Marijana (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/livk3123-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, brands, consumer, personality, sex, satisfaction, loyalty, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Livk]
Leto izida:2018
Št. strani:IV, 58, 20 str.
PID:20.500.12556/RUL-113906 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25424102 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:696
Število prenosov:109
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razlike med spoloma pri izbiri znamke glede na osebnost znamke
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, potrošnik, osebnost, spol, zadovoljstvo, lojalnost, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj